Gå til innhold

utro for så og virkelig finne ut hvem man elsker ?

Anbefalte innlegg

Gjest melkekua
Skrevet

Har lest en del av utro innleggene her og har et spm til dere som har vært det.

Er det mange av dere som har følt at dere manglet noe i forholdet deres for så og være utro og finne ut av at man manglet ingenting.. det var bare nyskjerrigheten rundt det hele som gjorde det så interessant?

Og etter dere var utro så fant dere ut av at mannen dere var med virkelig var verdens beste ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du må være utro for å finne ut om du virkelig elsker mannen du er sammen med, har du et problem, og den stakkars mannen du er sammen med, fortjener noen bedre!

Skrevet

Fint at du deler din egen mening om det hele, men det var vel ikke helt det jeg spurte om ?

Jeg spurte om erfaringer rundt det, og om menneskr som hadde opplevd det.

Virker på meg som om mange som er utro føler at de mangler noe i forholdet, men det er som regel bare usikkerheten deres om " er dette virkelig det beste jeg får ? "

Skrevet

Jeg er en kvinne på 40+ som har vært utro mot mannen min med flere.

Årsaken er veldig kompleks og jeg blir ikke helt klok på hvorfor jeg har vært det. Det skyldes nok et stort savn av følelsen av nærhet, lidenskap, ensomhet, "er dette alt jeg får i livet", lyst, rastløshet, osv. osv..

Har nå bestemt meg for å enten satse på mannen min, eller be om skilsmisse...Jeg har kuttet ut kontakten med elskeren min og vil virkelig gå for ekteskapet, men jeg savner han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...