Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg som emnebeskrivelsen sier, trykker skjul på veggen, stenger jeg da får å la de lese min vegg og skrive der senere? Kan jeg lese på deres vegg etterpå eller er det fininnstillinger på dette?

Jeg legger merke til at noen kan lese og skrive på veggen, men ikke alle, og ikke alle kommer opp på min vegg.

Høres rotete ut, men kan noen forklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen skriver noe på utsiden av veggen din kan nok alle lese den, men skriver du på innsiden, så er det bare du og de du inviterer inn som kan lese. :jepp:

Gjest VinglePetter
Skrevet
Hvis noen skriver noe på utsiden av veggen din kan nok alle lese den, men skriver du på innsiden, så er det bare du og de du inviterer inn som kan lese. :jepp:

Ikke hvis man står på utsiden på motsatt side av veggen, og ser inn gjennom ett vindu. Da kan man se det selv om man ikke er invitert.

Gjest facebook-kløne
Skrevet
Hvis jeg som emnebeskrivelsen sier, trykker skjul på veggen, stenger jeg da får å la de lese min vegg og skrive der senere? Kan jeg lese på deres vegg etterpå eller er det fininnstillinger på dette?

Jeg legger merke til at noen kan lese og skrive på veggen, men ikke alle, og ikke alle kommer opp på min vegg.

Høres rotete ut, men kan noen forklare?

Jeg klikket "skjul veggen" og har aldri klart å få den tilbake. Så jeg har ikke noe vegg lenger. Den er ikke synlig hverken for meg eller mine fb-venner.. :tristbla:

Skrevet
Ikke hvis man står på utsiden på motsatt side av veggen, og ser inn gjennom ett vindu. Da kan man se det selv om man ikke er invitert.

Det er sant, det hadde jeg ikke tenkt på. Kompliserte greier disse veggene.

Skrevet

Det finnes en egen facebook-side for folk som har mistet veggen sin og ikke klart å få den tilbake.

Skrevet

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...