Gå til innhold

Gratis avis i noen uker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rundt om på ulike nettaviser gis det tilbud om gratis avisutgaver i noen uker..

Vel og bra er det, hvis det hadde vært uten bakside; så hva er baksidene på dette tilbudet?

Noen som vet/har erfaring?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe, egentlig. Har selv brukt slike tilbud flere ganger og avsluttet abonnementet. Det eneste minuset jeg kan komme på er at de setter deg på lista over tidligere kunder og derfor kan finne på å ringe deg med nye tilbud. Det synes jeg strengt tatt ikke er så ille med tanke på at det er noe jeg er interessert i i utgangspunktet, også er det snakk om to telefoner i året ;)

Skrevet

Ulempen er at du blir oppringt ja, både når gratisabonnementet utløper for å høre om du vil fortsette, samt senere ved kampanjer. Men det er jo strengt tatt ikke så rart - de driver jo business, og gir deg ikke avisen for å være snill.

Skrevet
Ulempen er at du blir oppringt ja, både når gratisabonnementet utløper for å høre om du vil fortsette, samt senere ved kampanjer. Men det er jo strengt tatt ikke så rart - de driver jo business, og gir deg ikke avisen for å være snill.

Nei det er sant. Og strengt tatt har du lov til å be dem om å stryke deg av lista fordi det kun er de som avisen har et "løpende kundeforhold" til som de har lov til å ringe på den måten. Menneh - om de hører på det vet jeg nå ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...