Gå til innhold

provosert!

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Leste nettopp innlegget her som gikk på mødre hvor fæle vi er om vi prøver å ha mer en 50/50 deling.

Må si jeg ble MEKTIG forbannet over uvitenheten som Enda råder her i landet...

FOr tiden - og ettersom jeg vet, de siste årene har det hersket en "vi må støtte far fordi han er mann!" -greie hos dommere/sakkyndige.

DETTE!

resulterer i mitt livs sorg. faktisk å måtte han delt omsorg med en psykopat - som advokater og dommer har valgt å se bort fra. FORDI MØDRE HAR VÆRT SÅ EGOISTISKE!!!!

papirer fra polti og barnevern som støttet min, mors sak, der det bla dokumenteres fars psyke, og ikke minst hans voldlige vesen... tja, det blir glatt oversett -FORDI! som nevnt i tråden her

"egoistiske mødre som ønsker barnet"

utrolig at dere, voksne mennesker - men vettet i behold??? - kan mene at det eneste som betyr noe er at barnet ser like mye til begge foreldrene.....!

Videoannonse
Annonse
Gjest Utlogget
Skrevet

Kjære deg. Den tråden handler om mørdre som ikke vil gi far nok samvær kun fordi de, ja, ikke vil. Slike tilfeller du skisserer her er ekstreme, og omfattes selvfølgelig ikke av den tråden. Kan hende jeg uttaler meg for sterkt nå, jeg har ikke finlest tråden.

Jeg er også i en situasjon der jeg så meg nødt til å kreve daglig omsorg. Det gikk rett og slett ikke å ha delt omsorg. Det har alltid vært mitt ønske at barnet mitt skulle ha god og nok kontakt med far, men slik kunne det altså ikke være. Jeg lar meg derfor ikke provosere av den tråden i det hele tatt, for den angår ikke meg.

Skrevet
Leste nettopp innlegget her som gikk på mødre hvor fæle vi er om vi prøver å ha mer en 50/50 deling.

FOr tiden - og ettersom jeg vet, de siste årene har det hersket en "vi må støtte far fordi han er mann!" -greie hos dommere/sakkyndige.

DETTE!

resulterer i mitt livs sorg. faktisk å måtte han delt omsorg med en psykopat - som advokater og dommer har valgt å se bort fra. FORDI MØDRE HAR VÆRT SÅ EGOISTISKE!!!!

papirer fra polti og barnevern som støttet min, mors sak, der det bla dokumenteres fars psyke, og ikke minst hans voldlige vesen... tja, det blir glatt oversett -FORDI! som nevnt i tråden her

Dersom far ikke er egnet, bør han heller ikke få så mye omsorg. Men dersom mor ikke er egnet, bør heller ikke hun få så mye omsorg.

Man ønsker likestilling for likeverdige foreldre. Det vil imidlertid vanlivis være slik (håper jeg) at dersom en av foreldrene ikke er egnet, heller ikke vil han/hun heller ikke bli likestilt.

utrolig at dere, voksne mennesker - men vettet i behold??? - kan mene at det eneste som betyr noe er at barnet ser like mye til begge foreldrene.....!

Skrevet

DETTE!

Det var ikke det jeg mente, men mødre som bevist gjør alt for å få mest samvær grunnet egoistiske grunner. Disse grunnene du kommer med kommer jo ikke inn under de jeg mener er egoistiske. Tvert imot. Men jeg har møtt mange mødre som p.g.a. økonomi og sitt eget behov for samvær har sabotert samvær med far.. det var disse jeg ville treffe med mitt innlegg. Ikke mødre som tydeligvis har en ustabil far. Syns innlegget ditt er skrevet i sinne uten og ha lest tråden godt nok!!!!

Og jeg blir forbanna når du mener jeg ikke har vettet i behold, du skjærer alle over en kam!!! Er vel du som ikke har vettet i behold når du blir provosert over en tråd du ikke har lest ordentlig en gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...