Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Kjæresten lot msn loggen sin stå oppe på data maskinen. Han skriver til en kamerat at det hadde vært noe å reise rundt å smake på damer fra Mexico, Spania osv. Og at det hadde vært DIGG. Hvordan hadde dere reagert på dette da? ikke helt normalt vel for en mann på snart 38? Sårer meg
Gjest Gjest_Rocky_* Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Skjønner at du reagerer men det er vel lov å drømme og fantasere. Eller regner du med at han skal gjøre det?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Kommer an på hva slags type han er, noen slenger fra seg slikt uten å noensinne tenke på utroskap et sekund av sitt liv. Bare fordi de er glad i pene damer, generellt. Slik jeg som kvinne er glad i menn! Om han er en type som stadig flørter, lager intriger, masse greier med msn/facebook/sms og hele tida elger etter kvinnfolk i fylla. Så hadde jeg nok reagert en smule ja! Uansett hadde jeg spurt ham og sagt at jeg følte meg fryktelig liten når han sier sånt.
LetThemEatCake Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Det var väl bara på skojj kan jag tänka mig. Man skriver och skämtar om sådant med sina vänner, och man behöver ju inte alltid mena det. Men om du undrar så är det ju bara att fråga honom?
Gjest mann på 45 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Kjæresten lot msn loggen sin stå oppe på data maskinen. Han skriver til en kamerat at det hadde vært noe å reise rundt å smake på damer fra Mexico, Spania osv. Og at det hadde vært DIGG. Hvordan hadde dere reagert på dette da? ikke helt normalt vel for en mann på snart 38? Sårer meg Det kunne jeg tenkt meg også. Det hadde vært digg. Siden jeg har samboer så blir det ikke noe av, men digg å tenke på:-)
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg skjønner ikke hva det er med mannfolk jeg ass og kvinner for den saks skyld. hvis man kødder med å si sånn, så greit nok, men det er en dårlig spøk. Jeg er i et forhold å kunne aldri sagt noe sånn til mine venninner på hverken tull eller alvor. Mulig at jeg er en skikkelig idiot som ikke går rundt å tenner på alt jeg ser men, jeg elsker kjæresten min og har bare lyst på han. Kan med hånda på hjertet si at jeg aldri tenker på eller fantaserer om andre enn han heller. Men, jeg veit ikke mulig jeg bare er gal og utrendy som føler at monogami er både psykisk og fysisk.
Gjest MikeWaters Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 mulig jeg bare er gal og utrendy som føler at monogami er både psykisk og fysisk. Flaks for deg at han ikke har projector på hjernen da!
leirbål Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Snakk med mannen din om dette. Fortell at du så det, og at du ble lei deg for det. Spør hva han mente med dette.
Gjest Gjest_joho_* Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 jeg har samboer og har det kjempe fint, men hadde jo selvfølgelig vært gøy og reist ned og truffet noen latinske gutter og hatt det gøy.. men slikt blir med fantasier. jeg kunne aldri gjort det pga er lykkelig med typen:P men enkelte har jo fantasier som aldri blir realisert selv om di har type/dame.. så hadde ikke brydd meg så mye om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå