Sequax Skrevet 19. februar 2010 #21 Skrevet 19. februar 2010 Alltid godt å høre! Håper det ordner seg for oss begge Ja.... De siste to årene har vært mildt sagt kjipe på den fronten...
SMann Skrevet 19. februar 2010 #22 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er mann og hos oss er det jeg som har det klart største behovet...
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #23 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er mann og hos oss er det jeg som har det klart største behovet... Hvordan er det med initiativ hos deg ? Er det du som alltid tar det ?
Surresola Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #24 Skrevet 19. februar 2010 Ja.... De siste to årene har vært mildt sagt kjipe på den fronten... Vi får prøve å gjøre noen forandringer, og ikke la det gå i det samme gamle. Jeg skal prøve å bruke noen av de tipsene jeg har fått her (skal ned på helsekost å kjøpe noen vitaminer idag, kanskje også noe sexy undertøy) og så får jeg bare håpe på det beste!
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #25 Skrevet 19. februar 2010 Vi får prøve å gjøre noen forandringer, og ikke la det gå i det samme gamle. Jeg skal prøve å bruke noen av de tipsene jeg har fått her (skal ned på helsekost å kjøpe noen vitaminer idag, kanskje også noe sexy undertøy) og så får jeg bare håpe på det beste! Tror ikke hverken vitaminer eller undertøy er det som skal til her...
Surresola Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #26 Skrevet 19. februar 2010 Hvordan er det med initiativ hos deg ? Er det du som alltid tar det ? På starten av forholdet hadde vi jo masse sex, og en periode etter dette tok jeg alltid initiativet. Men etter å ha blitt avvist så mange ganger, ville jeg ikke ta initiativ lenger. Nå venter jeg som regel til han gjør det, og er alltid klar hehe. Hvis jeg tar initiativ er det på en veldig forsiktig måte...
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #27 Skrevet 19. februar 2010 På starten av forholdet hadde vi jo masse sex, og en periode etter dette tok jeg alltid initiativet. Men etter å ha blitt avvist så mange ganger, ville jeg ikke ta initiativ lenger. Nå venter jeg som regel til han gjør det, og er alltid klar hehe. Hvis jeg tar initiativ er det på en veldig forsiktig måte... Denne gangen SKAL det være han som tar initiativ!!! Om det så blir flere måneder uten sex!!! Har snart gått en måned nå.... Føler spindelvevet sette seg.....
Gjest gamla Skrevet 4. august 2010 #28 Skrevet 4. august 2010 Hvorfor tror dere at kjæresten min bare vil ha sex med meg et par-tre ganger i mnd? Jeg skulle gjerne hatt sex flere ganger i uka, men blir ofte avvist, og nå er jeg redd for å i det hele tatt prøve. han sier det ikke har noe med meg å gjøre, men virker som om det er et sårt tema, så vanskelig å snakke med han om hva det kommer av. noen som kan hjelpe meg? har vært sånn hvertfall ett og et halvt år nå, så virker ikke som om det bare er en fase. hilsen seksuelt frustrert jente, 24 år Han har kanskje spesielle behov han ikke har fortalt om.Han er kanskje ikke så glad i sex.Han har problem med å slippe seg løs.Det kan være mange grunner.Du bør kanskje finne en gutt med samme behov som deg,for kjærsten din vil neppe forandre seg.Ikke bind deg mer til ham hvis lite sex gjør deg frustrert.Ta dine egne behov på alvor.Krev evt et svar på hva dette er for noe.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #30 Skrevet 5. august 2010 Hmmm.. Løp! Det er mitt råd;) Been there, done that! Jeg burde forstått tegningen om våre forskjellige behov for mange år siden, nå sitter vi som skilte foreldre. DET var hovedårsaken. Jeg har fått et nytt liv;) LØP!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå