Væren Skrevet 28. april 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 28. april 2002 Hehe, dagens desidert beste, Kitchenwitch!!! Men: Thanks, but no thanks! Enig??? Vi har nok med en Ari og Märtha tror jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 28. april 2002 #22 Del Skrevet 28. april 2002 Hva er det jeg hoerer i det fjerne? Vaeren som kaller paa alle englene? Her er jeg ogsaa, Vaeren! Har vaert innom daglig, men det har vaert saa mye annet aa stri med...Men, har ikke glemt resten av englene for det da! Lover aa ta en overhaling av syklene snart, naa som det snart er bedre vaar vaer! *stoor klem til Vaeren og alle andre engler ogsaa! I'm proud to be a member of the "Lystige Engler!* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 28. april 2002 #23 Del Skrevet 28. april 2002 Væren min, jeg er tilbake glad og fornøyd etter å ha vært ute i embeds medfør mye av dagen. Har du det bra vennen min? Så hyggelig at flere av vennene våre stakk innom en tur! Hilsen og klem til alle fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. april 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 28. april 2002 Fint å ha deg tilbake også, Kris! Savner deg når du er borte, vet du! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. april 2002 #25 Del Skrevet 29. april 2002 Joda, Væren, er enig i det: Det holder med en Ari og en Märtha (eller Mærtha ) Jeg bare måtte ta det med likevel...hehe12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. april 2002 #26 Del Skrevet 29. april 2002 Hei, jeg er her også...har bare hatt litt helgefri. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. april 2002 #27 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er også her! Har vært litt opptatt med RL-hyrding, men nå er det tørkeperiode igjen, så jeg får trøste meg med agurken Sverre igjen..... Hvem var det som hadde ham sist?????? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 29. april 2002 #28 Del Skrevet 29. april 2002 @lfa, jeg tror kanskje det var Lily som lånte ham. Hennes kjære er jo bortreist. Liiilyyyyyyyyy, har du Sverre????12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 30. april 2002 #29 Del Skrevet 30. april 2002 jeg er her jeg også, etter en velfortjent svipp tur til kina 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå