Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!!

4 måneder siden jeg og kjæresten har slått opp vi var sammen i 7 måneder avstandsforhold..

Mitt problem er at jeg tenker på han hele tiden da mener jeg hele tiden,på jobb,hjemme,når jeg er sammen me venner ALLTID!!!

han var virkelig ikke en snill person eller hva skal jeg si en likegyldig person:

Likegyldig

Hissig,agressiv

Brukt anabule steroider i 6 måneder

Fikk ofte ikke take i han fordi mob var av og han var bare borte vek og ga ikke beskjed om det

En vanskelig barnedom med masse rart

vær ikke ærlig med meg ofte

hadde depresjoner og gikk på medisiner, noe som jeg fant av selv og han hadde aldri fortalt meg det

Han kunne ikke holde på en jobb og er arbeidsledig med masse innkaso og greier.Han er utrolig ustabil og endrer menning og følelser ofte.Han skiftet tlf nr ofte.

Han hadde masse annet, og jeg er en veldig god og normal jente som jobber og har ingen problem og er i en fantastisk familie og jeg har stor respekt blant folk og er godt likt av alle!!

Men jeg har blitt sååååå utrolig glad i den gutten gjennom forholdet vårt og tenker på han hele tiden og er bekymret for han hele tiden.

Han fortalte meg kjempe masse gjennom forholdet vårt om han sine problemmr osv og jeg bare trøstet han og hørte på han og var der for han...

Vi har hatt litt kontakt etter at vi slo opp,jeg føler at jeg ikke klarer å kutte ut kontakten med han og må bare vite at han har det bra og hva han driver med.

Er det noen som har noen gode råd til meg,hva skal jeg gjør???

Vi er i 27 årene.

Setter stor pris på alt som jeg kan høre.

Marya

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han vil det nok, så kan han forandre seg litt. Men ikke regn med det. Han er seg selv. På godt og vondt.

Hvis du skal bli kvitt kjærlighetssorgen, så tror jeg du må bryte kontakten, eller iallfall trappe ned til sjeldent sms-nivå.

Det blir lettere for deg når han får seg ny dame, og du vet at det er ei som stiller opp for han.

Skrevet

Det er to ting som var galt i dette forholdet: han var ikke snill mot deg, og du forsøkte å redde ham.

Mitt råd til deg er hold deg unna ham. Han har valgt å leve det livet han lever. Og så lenge han velger det kan du gjøre hva du vil uten å klare å endre livet hans.

Ingen kan hjelpes om de ikke vil. Og han vil ikke nå.

Du er tydligvis en omsorgsfull og kjærlig person, som nok har tilgitt og oversett mye fordi han har hatt så mye problemer.

Men at en person har opplevet mye vondt betyr ikke at du må finne deg i alt dette fra kjæresten din!

Jeg har selv opplevet at mennesker har klamret seg til meg fordi jeg har mye å gi, uten at de egentlig ønsker å endre livet sitt.

De ønsker bare å ha en der som gir og gir uten å kreve noe tilbake.

Det du beskriver er ikke et kjæreste forhold, men et terapaut- klient forhold. Eller mor- sønn.

Så selv om det er fryktelig vondt, bryt kontakten med ham for din egen del.

Du kan ikke dra han opp av gjørma, men han kan dra deg ned i den.

Han kommer kanskje til å lage drama når du gjør det. Jeg fikk bla. telefon om at en av de som utnyttet meg skulle ta sitt eget liv når jeg brøt kontakten. Da la jeg på og ringte fastlegen til personen, forklarte situasjonen og gav legen ansvaret for mennesket.

Når legen ringte var h*n flau, og sa at det bare var en tom trussel for å holde på meg.

Hver gang jeg bekymrer meg for denne personen tenker jeg på at det er legen sitt, ikke mitt ansvar.

Å bryte kontakten har løftet en stor byrde av skuldrene mine, selv om det var fryktelig vondt først.

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Slik du framstiller ham, så ville jeg løpt så langt jeg kunne komme unna denne fyren. Du er altfor snill og god til en slik person.

Skrevet

Tusen takk for at dere har savrt på innlegget mitt!!

Mitt problem er at jeg kan ikke klare tanken om at han kan bli sammen med noen andre!Helt idiotisk men sånn er det bare,jeg må si at han tar lite kontakt og jeg tror ikke at han kommer til å true meg med noe om jeg ikke kontakter han.Må være årlig og si at det er mest meg som tar kontakt med han og bryr meg om han,for meg så virker det sånn om at han gir faen!!

Han er en som har stolthet opp til himmelen og den stoltheten har ødelagt livet hannes.!!

Hjernen min vil ikke ha noen ting med han og gjør men hjerte mitt brenner!!!Så hele saken er vanskelig!!!

Sist jg ringte han var for en uke siden da kunne han ikke pratte og sa at han skulle ringe tilbake,har ikke hørt noen ting ifra han siden!!

Så jeg innrømer at jeg er utrolig omsorgsfull og kjærlig person men vet samtidig om at sjansen for at han kan forandre seg er ikke stort.

Marya

Skrevet (endret)

Nå er du ferdig med de første og vondeste månedene i bruddet. Du hadde det både godt og vondt i forholdet, og du har det fortsatt både godt og vondt. På en helt annen måte. For hver uke som går, så vil smertene bli sjeldnere og svakere, og du blir bedre i stand til å glede deg over et liv uten problemer.

Et liv uten problemer er også et liv med færre oppgaver, så det er egentlig lurt å fylle på med andre utfordringer som kurs og trening. Gjør ting du ikke hadde tid til i fjor. Besøk slekt og venner.

Husk også at det er tusenvis av menn som ønsker seg akkurat slik dame som du, og mange av disse mennene er snille, gode og omsorgsfulle.

Siden du er av typen omsorgsfull, så tror jeg at du vil ha barn. Sånn sett så var det på høy tid å komme seg bort fra en som manglet den roen som kreves for å gi barna dine en god oppvekst.

Endret av I Grosny
Skrevet (endret)

Jeg forstår det er vanskelig. Men hver gang du har lyst til å ta kontakt, kan du ikke ringe eller sende mail el. til en venninde istedenfor?

Han virker ikke som om han bryr seg om deg i det hele tatt, og du fortjener så mye bedre.

Det gjør veldig vondt en periode, men så vil det bli lettere og lettere.

Skriv en lang liste over hvorfor du ikke skal kontakte ham, hans dårlige egenskaper. Punkt en kan være: han elsker meg ikke, og trenger meg ikke.

Ha denne lett tilgjengelig, og se på den når du fristes til å ta kontakt.

Og om han forandrer seg vil han ikke nødvendigvis velge deg.

Nå er jeg veldig streng, men du bør ikke forsøke å redde en som ikke vil reddes. Du ødelegger bare deg selv.

Endret av leirbål
Skrevet

Tusen takk for gode råd igjen!!

Jeg prøver virkelig og har tenkt over alt dette,og skal igjen prøve og kutte ut han!!!

Jeg har en kamp med meg selv om det og det må jeg bare klare.

Jeg vet veldig godt at han ikke fortjenner meg og at jeg fortjenner en mann som er mye bedre.

Tusen takk igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...