Gjest KUli Skrevet 6. september 2003 #1 Del Skrevet 6. september 2003 Hei. Hvor ligger HiST? Midt i Trondheim by? Evnt hvor langt fra sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 6. september 2003 #2 Del Skrevet 6. september 2003 Mange plasser! Hva slags avdeling er det du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 6. september 2003 #3 Del Skrevet 6. september 2003 Her finner du informsjon om Hist - de forskjellige avd, studietilbud, lokalisering, etc: www.hist.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. september 2003 #4 Del Skrevet 6. september 2003 Og her har du kartet! Litt vanskelig å se ut fra kartet hvor langt fra sentrum det er hvis du ikke er kjent i Trondheim. Er det en spesiell avdeling du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KUli Skrevet 6. september 2003 #5 Del Skrevet 6. september 2003 Takk! Det er Helse- og sosial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Hmm: Trodde den lå i Sør Trøndelag jeg da Hilsen Usikker som er utrolig morsom på en søndags morgen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 7. september 2003 #7 Del Skrevet 7. september 2003 Riktig det, usikker!! Avd for helse og sosialfag ligger på Leangen. Jeg er ikke så veldig kjent i Trondheim selv men det er vel en 10-15 min inn til sentrum med buss, eller hur?? Labella, du vet vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. september 2003 #8 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg tar ikke så veldig mye buss den veien, men vil tro det tar ca. 10-15 minutter fra sentrum til AHS. Hos Team trafikk kan du forresten finne bussrutene i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. september 2003 #9 Del Skrevet 7. september 2003 Leangen ligger jo ved "inngangen" til byen. Hvis du tenker deg Torget som sentrum er det nok ti - femten minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå