Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Litt rart spm, men er det mulig å bli gravid når man har mensen? Jeg har alltid tenkt at det ikke går, og har derfor hatt ubeskyttet samleie kun når jeg har hatt mens. Ellers bruker vi kondom. Har lest litt på nettet, og der står det at det går an, men er sjelden. Jeg skjønner ikke hvordan dette skulle være mulig rent fysiologisk, under mens blir jo egget "skylt ut"? Nå har jeg følt meg litt rar de siste dagene, trøtt og såre brystvorter - noe jeg aldri har ellers. Men når kan jeg i såfall teste? Det blir jo ikke logisk dette da, vanligvis tester man jo ved forventet mens Noen som har erfaring med dette?
Cæmis Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg vet ikke hvor stor sannsynligheten er, men ja man kan bli gravid under menstrasjonsperioden. husk at sædceller kan leve i kjeden opp til 7 dager.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Ja, det er mulig, liten sjangs, men likevel fullt mulig.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Fullt, fullt mulig! Det er ALDRI noe som heter sikre perioder... Dette burde du ha visst!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 http://www.lommelegen.no/326108/gravid-under-menstruasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå