Gå til innhold

Brudekjolesnitt for en som er litt rund i kantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bort langt vekk fra alt som heter sivilistert liv. Nærmeste brudekjolebutikk er 4 timer unna, og jeg finner ingen brukte ok i nærheten. Har derfor kommet frem til at jeg må kjøpe over nettet, så derfor henvender jeg meg til dere: Hvilket snitt er mest kledelig for en liten "stutt-tjukk" jente på 158, 70 kg og med det meste av vekta rundt mage-rumpe regionen...? (Når jeg leser denne beskrivelsen er det et under at jeg i det hele tatt har fått tak i en å gifte meg med, men som sagt vi lever langt unna alt annet sivilisert liv... :skratte: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv litt rund i kantene og har endt opp med denne kjolen: nr 2050 i hvitt hos Agape - sie 51 i 2010 katalogen (i hvitt så klart)!

Jeg vil uansett anbefale deg å se etter en kjole som ikke kutter deg av rett under bysten eller på midten med "prinsesse" snitt. Da blir vi som er litt rundere veeeeeldig mye rundere.

For mye stoff på ermene kan også være med på å forstørre total intrykket. Litt avhengig av hvor på kroppen du er rundest så klart.

Jeg har det over midten, og da er det definitivt en enkel og glattende kjole som er det peneste.

Det er iallfall et tips til hva du skal begynne å se etter.

Litt kraftigere stoff er også smart - og for ikke å snakke om undertøy som strammer opp (les: korsett)

Skrevet

Jeg tør å påstå at vi har omtrent samme mål og "problemområder" :fnise:

Jeg brukte denne kjolen da jeg giftet meg, og den satt som et skudd!! Om du vil se hvordan den ser ur IRL, så send gjerne en PM så kan jeg sende deg et bilde av den på meg.. :)

Gjest Gjest_tinahetland_*
Skrevet

Dette snittet hetter A-snitt og er finest til personer som er litt runde/har litt former.. har selv former og skal ha a-snitt den dagen jeg skal gifte meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...