Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodebunnen min flasser og klør, håre mitt er tørt, veldig tørt.

Jeg bruker JMO deep scalp ett eller annet og det hjelper, men jeg bruker det ved siden av vanlig shampoo og balsam (Fudge) og tror hodebunnen kan bli bedre av å bytte all hårpleie til JMO.

Jeg, har da googlet JMO og lest om alle de forskjellige produktene på nettsiden, uten at jeg helt forstod. Jeg trenger shampoo, balsam og hårkur, som både passer hodebunnen, men også håret mitt som er veldiiig tørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evening primrose shampo for dry hair f.eks.

Som balsam kan du velge mellom citrus & neroli og rosemary & peppermint. Jeg synes citrus & neroli er veeeldig god! Som kur kan du velge mellom lavender & avocado intensive conditioner og honey & hibiscus hair reconstructor. Begge skal være bra for hodebunnen, gi fuktighet osv.

Skrevet

Jeg har også hodebunn som klør, og fikk anbefalt av frisøren å bruke den shampooen som er shampoo og balsam i ett. Husker ikke navnet men jeg tror det er denne http://www.feelunique.com/p/John-Masters-O...oner-236ml.html

Bruk denne som vanlig shampoo, og så balsam i tillegg. :)

Citrus and Neroli Detangler kan óg bruker som leave-in, kanskje det hadde vert en idè siden du har tørt hår?

Skrevet
Evening primrose shampo for dry hair f.eks.

Som balsam kan du velge mellom citrus & neroli og rosemary & peppermint. Jeg synes citrus & neroli er veeeldig god!

Ja, primrose shampoo og neroli/citrus balsam er fantastiske nå om vinteren! Shampooen lukter ikke spesielt godt, men produktene gjør håret superglatt, luftig og fint! Vil tro at hodebunnen din merker stor forskjell;)

Skrevet (endret)

Takk for svar;) Gikk for citrus og neroli detangler og evening primrose shampooen for tørt hår.

Håper på kløfri,flassfri hodebunn :roll:

Endret av Serena
Skrevet

Det står på balsamen at den både kan skylles ut, eller være i håret. Noen som har brukt den som leave-in balsam? Blir håret fett eller mer glansfullt av dette?:)

Skrevet

Får prøve det neste gang! :)

Skrevet (endret)

Nå er det testet:)

Erfaringen var at håret ble glattere og så veldig bra ut, men ikke like luftig. Det var forskjellen. Ble ikke fortere fett.

For noen fantastiske produkter!

Endret av Rexina
Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Håret mitt blir ikke ordentlig rent av JMO :(

Men balsamen dere snakker om var veldig bra da, tror jeg skal kjøpe en ny sånn. Sliter med å finne gode balsamer siden jeg har så statisk hår på vinteren.

Gjest Serena
Skrevet
Håret mitt blir ikke ordentlig rent av JMO :(

Hvilken JMO sjampo bruker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...