Gå til innhold

hadde ikke trodd at en baby kan bæsje så mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva slags sted jeg skal legge inn denne tråden egentlig.. men jeg prøver meg her jeg.. siden det forsåvidt på en måte handler om barn! :P

I natt våknet jenta mi på 8mnd, hu har akkurat hatt omgansjuken, å det var seriøst bæsj overalt! Det var ikke et eneste sted på kroppen hennes som ikke var dekt med bæsj.! Så da var det rett i dusjen med hu, klærne gikk i søppla og sengetøy og håndkler tok jeg på 95 vask, som er det høyeste på¨vaskemaskina vår.

Men det jeg lurer på: Det kom jo en del bæsj på madrassen å , siden tisselakenet allerede var på vask :P Det går ann til å ta av det trekket til madrassen da, sånn at det kan vaskes?

Men hvor mye skal jeg vaske det på? er litt redd den skal krympe liksom, for sist jeg vaska den på 30 grader var det så visdt jeg fikk den på igjen, men da var den jo ikke full av bæsj sånn som nå.. så må jo kansje vaske den på høyere enn 30?

hVA TROR DERE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok prøvd å vaske madrasstrekket på 60 grader. Det meste av bakterier forsvinner da, og du har jo uansett laken mellom madrassen og babyen. Dersom den krymper og du ikke får den på igjen så tror jeg det går ann å kjøpe nytt trekk.

Vi har forøvrig brukt bleier som er en størelse for store om natten i perioder hvor han bæsjer mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...