Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 både i hockey og i curling (så vidt). Det sitter en million kanadensere (tidligere innvandrere og overgripere av "first nations", dvs. inuitter og indianere) på tribunene med bøttevis av flagg og hoier og skriker på hockeykampen så jeg knapt nok kan høre dommernes fløyte! Jævla fitteland av selvopptatte, oppblåste og kunnskapsløse rasshøl har jeg aldri i mitt liv sett før. Hadde jeg hatt kontroll over diverse bomber, kampfly og atombomber så skulle jeg teppebombet hele mother fuckings Kanada bortsett fra de nordligste områdene!!! Jevnet hele Toronto, Montreal og Vancouver med jorda!!! Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leah89 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Noen som er littegranne dårlig taper her ja..
Gjest canadavenn Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 både i hockey og i curling (så vidt). Det sitter en million kanadensere (tidligere innvandrere og overgripere av "first nations", dvs. inuitter og indianere) på tribunene med bøttevis av flagg og hoier og skriker på hockeykampen så jeg knapt nok kan høre dommernes fløyte! Jævla fitteland av selvopptatte, oppblåste og kunnskapsløse rasshøl har jeg aldri i mitt liv sett før. Hadde jeg hatt kontroll over diverse bomber, kampfly og atombomber så skulle jeg teppebombet hele mother fuckings Kanada bortsett fra de nordligste områdene!!! Jevnet hele Toronto, Montreal og Vancouver med jorda!!! Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hei jeg er her i canada på utveksling og må si jeg er svært uenig i din karakteristikk av canadiere. Jeg har bare møtt vennlige, utadvendte folk som er nysgjerrige og åpne mot fremmede. Det er temmelig stor forskjell fra Norge! Canadiere fremtrer som mer genuint entusiastiske og joviale enn amerikanerne, som ofte blir beskyldt for å være "falske". Mitt inntrykk er at canadierne klarer å kombinere det beste fra amerikansk kultur og blandingen av alle innvandrerne fra hele verden Og de er tross alt gode i ishockey, det kan man ikke si om nordmenn, som heller får ha langrennsgåingen sin i fred
talin Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 tribunene med bøttevis av flagg og hoier og skriker på hockeykampen så jeg knapt nok kan høre dommernes fløyte! Jævla fitteland av selvopptatte, oppblåste og kunnskapsløse rasshøl har jeg aldri i mitt liv sett før. Jeg trodde det var Canada du hatet. Dette du beskriver over er jo et klassisk eksempel på norske supportere.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 både i hockey og i curling (så vidt). Det sitter en million kanadensere (tidligere innvandrere og overgripere av "first nations", dvs. inuitter og indianere) på tribunene med bøttevis av flagg og hoier og skriker på hockeykampen så jeg knapt nok kan høre dommernes fløyte! Jævla fitteland av selvopptatte, oppblåste og kunnskapsløse rasshøl har jeg aldri i mitt liv sett før. Hadde jeg hatt kontroll over diverse bomber, kampfly og atombomber så skulle jeg teppebombet hele mother fuckings Kanada bortsett fra de nordligste områdene!!! Jevnet hele Toronto, Montreal og Vancouver med jorda!!! Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så barnslig du er
Xtend Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Canada slår Norge i hockey ja. Ikke akkurat en bombe av dimensjoner. Hadde du ærlig talt forventet noe annet? Da er du isåfall ganske naiv.
2010slankeren Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Hehe, din klovn, det er ikke Canada sin feil at Norge har evneveike utøvere vel?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 HOW rude! Canada er det beste landet i hele verden. Med flott natur, kjekke mannfolk som vet å behandle kvinner og bra shopping! Hadde flytta dit i morgen om jeg hadde fått jobb. At Norge tapte var vel heller ingen bombe, siden Canadisk hockey er på et veldig høyt nivå.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #12 Skrevet 17. februar 2010 Jeg trodde det var Canada du hatet. Dette du beskriver over er jo et klassisk eksempel på norske supportere.
Gjest KineJK Skrevet 17. februar 2010 #13 Skrevet 17. februar 2010 Hei jeg er her i canada på utveksling og må si jeg er svært uenig i din karakteristikk av canadiere. Jeg har bare møtt vennlige, utadvendte folk som er nysgjerrige og åpne mot fremmede. Det er temmelig stor forskjell fra Norge! Canadiere fremtrer som mer genuint entusiastiske og joviale enn amerikanerne, som ofte blir beskyldt for å være "falske". Mitt inntrykk er at canadierne klarer å kombinere det beste fra amerikansk kultur og blandingen av alle innvandrerne fra hele verden Og de er tross alt gode i ishockey, det kan man ikke si om nordmenn, som heller får ha langrennsgåingen sin i fred Enig i dette! Canada er flott, og med jevnt over kjempehyggelige mennesker (nå har ikke jeg møtt absolutt alle, da...) Skulle jeg flytte fra Norge noen gang, ville USA/Canada være førstevalget. Vi må unne de beste å vinne, så får Norge komme sterkere i andre øvelser.
Gjest TS Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 Hei jeg er her i canada på utveksling og må si jeg er svært uenig i din karakteristikk av canadiere. Jeg har bare møtt vennlige, utadvendte folk som er nysgjerrige og åpne mot fremmede. Det er temmelig stor forskjell fra Norge! Canadiere fremtrer som mer genuint entusiastiske og joviale enn amerikanerne, som ofte blir beskyldt for å være "falske". Mitt inntrykk er at canadierne klarer å kombinere det beste fra amerikansk kultur og blandingen av alle innvandrerne fra hele verden Og de er tross alt gode i ishockey, det kan man ikke si om nordmenn, som heller får ha langrennsgåingen sin i fred Jeg gidder vel ikke å se på langrenn, herregud DET er jo bare en mini-sport for tapere! Jeg ser på curling, hockey, hopp og bob. Og snøbrett. Men hater nord-amerikanere som står og skriker WOOOOOW, OOOOOOOHHHHHHH, WOOOOOOOOOOOOOOOOW, OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH.... uten å vite hva idretten går ut på en gang! Skulle teppebombet hele Canada og USA!! Makan til blaserte sit-com-idioter uten vett skal man lete lenge etter....
Gjest Bloodless Skrevet 17. februar 2010 #15 Skrevet 17. februar 2010 Jeg gidder vel ikke å se på langrenn, herregud DET er jo bare en mini-sport for tapere! Jeg ser på curling, hockey, hopp og bob. Og snøbrett. Men hater nord-amerikanere som står og skriker WOOOOOW, OOOOOOOHHHHHHH, WOOOOOOOOOOOOOOOOW, OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH.... uten å vite hva idretten går ut på en gang! Skulle teppebombet hele Canada og USA!! Makan til blaserte sit-com-idioter uten vett skal man lete lenge etter.... Haha. Priceless. Er det noen som har peiling på hockey, så er det vel Kanadiere. Og de har grunn til å stå å rope, de er jo tross alt gode.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #16 Skrevet 17. februar 2010 Jøss så sur du var da. Er da ingen bombe at Norge tapte. Hadde du trodd vi kom til å vinne over de??
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. februar 2010 #17 Skrevet 17. februar 2010 Ooh ingenting er mer sexy enn canadiske hockey-spillere.. får helt vann i munnen jeg
Gjest TS Skrevet 17. februar 2010 #18 Skrevet 17. februar 2010 Jøss så sur du var da. Er da ingen bombe at Norge tapte. Hadde du trodd vi kom til å vinne over de?? Nei nei, selvsagt ikke! Nå er det et land med mange mange millioner innbyggere og mye mye større enn Norge. Og i Norge er det 37 ishaller, og det er f.eks. 120 ishaller bare i Vancouver kommune. men canadierne er noen fæle loosere ellers, ha så mange innbyggere og kun være gode i curling og hockey!! Dessuten spiller lille norge jevnt med dem i curling. Så generelt sett er USA og Canada bare skikkelige SUGE-land.... Loosere og Israel-støttende dumme TV-slaver som spiser burgere og ser på billige sit-coms på TV, ler hysterisk av poengløse sketsjer, blir styggere og feitere og skryter av ishockey! Sikkert ikke en person i de to landa som har så mye som 5 vekttall i matematikk en gang! De kan bare suge'n for meg....
Zealuu Skrevet 17. februar 2010 #19 Skrevet 17. februar 2010 Det er vanskelig å ta noen som opererer med uttrykket "kanadensere" seriøst. Jeg håper livet ditt ellers har litt flere nyanser enn det du demonstrerer at du er i stand til å ta innover deg her.
Xtend Skrevet 17. februar 2010 #20 Skrevet 17. februar 2010 Nei nei, selvsagt ikke! Nå er det et land med mange mange millioner innbyggere og mye mye større enn Norge. Og i Norge er det 37 ishaller, og det er f.eks. 120 ishaller bare i Vancouver kommune. men canadierne er noen fæle loosere ellers, ha så mange innbyggere og kun være gode i curling og hockey!! Dessuten spiller lille norge jevnt med dem i curling. Så generelt sett er USA og Canada bare skikkelige SUGE-land.... Loosere og Israel-støttende dumme TV-slaver som spiser burgere og ser på billige sit-coms på TV, ler hysterisk av poengløse sketsjer, blir styggere og feitere og skryter av ishockey! Sikkert ikke en person i de to landa som har så mye som 5 vekttall i matematikk en gang! De kan bare suge'n for meg.... Nå ja, du mener nord-amerikanere er dumme, men du er ikke akkurat noen gluping selv tydligvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå