PecanPie Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har tidligere gått på flere Grete Roedekurs, både "fysisk" og over nett. Erfaringene er dårlige, og konklusjonen er vel at jeg har kastet tusenvis av kroner ut av vinduet. Har vært litt inne og kikket på VG Netts Vektklubb.no, og syns det hele ser veldig ålreit ut. Mye rimeligere enn Grete Roede også. Men er det egentlig noen forskjell på disse to "vektklubbene"? Noen her som har erfaringer fra begge steder og kan si noe om forskjellene er store? Personlige erfaringer?
-Carrie Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg har vært med på VGs nettklubb i to måneder nå og er veldig fornøyd med det. Har ikke erfaring fra Grete Roede, men svarer likevel :tunge: Den største forskjellen mellom de to tror jeg er at hvis du går på kurs hos Grete Roede så får du personlig oppfølging, mens i vg så er det bare et standard opplegg for alle. Men man får utdelt antall kalorier man skal ligge på og menyforslag. Endret 11. mars 2010 av -Carrie
Gjest Gjest_vekten_* Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Vg sin vektklubb er helt grei, men veldig dyr. Grrete Roede sin vektklubben.no er gratis, men den sikter inn på å leve etter Grete Roede sine metoder, noe som ikke er å foretrekke av alle. Jeg vil heller anbefale en meget allvendlig tjeneste som jeg er veldig fornøyd med. Du finner den på rettvekt.no, og man kan prøve gratis. :-)
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg vil heller anbefale en meget allvendlig tjeneste som jeg er veldig fornøyd med. Du finner den på rettvekt.no, og man kan prøve gratis. :-) Det var da en helt håpløs layout. Så skikkelig hjemmesnekret ut..
Gjest Gjest_vekt_* Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Det var da en helt håpløs layout. Så skikkelig hjemmesnekret ut.. enkelt og greit. Mye bedre enn all reklamen på vg sin side, og mye billigere. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå