Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg skal snart ut og reise. Fra Norge, mellomlande i et land, derfra til et annet land, og derfra til siste stopp. I Europa. Fra Norge til to av landene reiser jeg med SAS. I tillegg til innsjekket bagasje vil jeg ha med en håndbagasjekoffert og en dataveske. Går det bra? Har hørt man som regel bare kan ha med en håndbagasje, men at dataveske er ok... Er kjempekjipt hvis ikke Kan jeg evt avtale på forhånd og betale litt ekstra? Jeg tar jo ikke opp ekstra plass i "hattehylla". Bestilte billetter gjennom Gotogate. Er det mulig å reservere flysete ved å ringe SAS? Hvor mye koster det for èn av reisene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 16. februar 2010 #2 Del Skrevet 16. februar 2010 På Gotogate's hjemmesider står det Norwegian bagasje Kun håndbagasje er inkludert I billettprisen (10kg per person) når man reiser med Norwegian. Når man gjør bestilingen kan man velge om man vil forhåndsbetale for bagasje for voksen, max 2 kolli per person. Man kan ikke forhåndsbetale bagasje for barn eller spedbarn. Men det er mulig for barn/spedbarn å benytte et at kolliene som er lagt til for voksen. Det er kun mulig å forhåndsbetale for bagasje ved bestilling. Har man ikke forhåndsbetalt bagasje tilkommer en høyere bagageavgift som betales ved innsjekkingen på flygplassen. Så om du da har med deg to bager gjør vel ingenting så lenge de tilsammen veier mindre enn 10kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karine_* Skrevet 17. februar 2010 #3 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har alltid bag eller koffert samt databag. Eneste som kan bli litt dumt er hvis du sitter ved nødutgang og ikke kan ha databagen under setet foran deg. Vet ikke hvordan det gjøres da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #4 Del Skrevet 17. februar 2010 Så om du da har med deg to bager gjør vel ingenting så lenge de tilsammen veier mindre enn 10kg! 8 kilo gjelder for SAS... Må sikkert betale dyrt for overvekt, så det er lurt å følge med på de forskjellige selskapenes priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 17. februar 2010 #5 Del Skrevet 17. februar 2010 På de forskjellige flyselskapenes sider er det lett å finne ut hva du kan ha med deg av håndbagasje. Som regel er det hånbagasje + dataveske/liten veske/kamera etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå