Gå til innhold

For en natt/morgen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mettemo

Fredag var vi ute og feiret bryllupsdagen våres.Var på resturant, spiste godt og tok oss en bar runde etter på,vi hadde en kjempe hyggelig kveld.

Ungene var hos foreldrene mine,så lørdagen kunne jeg jo sooooooove ut.Mannen reiste kl 0700 til Danmark med jobben.

Foreldrene mine kom før de var ventet,den minste hadde fått en skikkelig dirae stakkar,det rant igjennom alt.

Fikk på meg fillene, i en fart.Utover dagen avtok det litt, men måtte lokke i han drikke og litt chips.Han sovnet på fanget mitt, og sov stort sett resten av dagen, men våknet da jeg la den eldste.

Vi ble sittene og se barnas grand prix,dette likte han (3år)Når det var slutt var han trøtt og ville legge seg igjen.Vi la oss begge to inne hos oss.Etter en time kasta han opp.Slik fortsatte det utover natten,etter noen sengetøy skift fikk vi endelig noen timers søvn.

Våknet helt stiv i kroppen, har en leddsykdom.Klarte å kravle inn i dusjen,og ble stående der til det værste leddsmertene var over.

Satte meg så til dataen, da de små skulle se barne tv.Plutselig begynner den eldste å grine (4,5 år) han hadde puttet et papir i nesen.Tror vi må en tur til doktor mannen mamma.Jeg kunne se papiret men ville ikke rote inni da det kunne bli værre.Prøvde å få han til å blåse det ut,men det gikk ikke.Da jeg holdt han forand det andre nese boret klarte han heldigvis å blåse det ut slik at jeg fikk tak i det med pinset.Takk og lov.

Er det ikke typisk, når jeg en skjelden gang er alene, skjer alt på en gang.Aja nå er det væste over.Den minste sover,den andre ser video og mor koser seg på kg.

Ha en fin dag alle sammen.

_________________

heiajente.gif Mettemo1212[ Dette Innlegg er endret av: mettemo den 2002-04-28 10:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...