Gjest Gjest_Bobby_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er bedt ut av ei dame nå til fredag. Vi skal finne på noe. Har ikke pratet med henne på lenge, før det tikket inn en sms hvor hun spurte om vi skulle finne på noe. Hun er veldig pen og hygggelig. Jeg har lyst til å spørre om vi ta noe å spise etter vi er ferdig på skituren. Men hvordan kan jeg tolke om hun er ute etter noe mer? Veit ikke om det kun er friendship hun vil ha. Jeg er elendig på å tolke signaler, men uttifra at hun tok kontakt håper jeg det kan være noe mer. Er ikke så flink til å ta steget, fysisk kontakt er jeg heller ikke så flink til om jeg er usikker. Jeg er litt sjenert så håper på tips. Er helt borte om dagen. Aldri følt noe slik før. Føles som et tomrom i kroppen. Kjenner det hver gang jeg puster. Akuratt som man er om man har opplevd noe tungt, men er lykkelig. Alle spør om det har skjedd noe. Er helt fraværende nesten. Sterke ord, men kanskje jeg er forelsket :=)
Gjest strykebrett Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hvis det bare er dere to som skal finne på noe så tror jeg nok det er en date ja. Hvis hun var ute etter å henge med deg som venn ville hun invitert deg i tillegg til andre venner vil jeg tro.
Gjest ts Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hvis hun var ute etter å henge med deg som venn ville hun invitert deg i tillegg til andre venner vil jeg tro. Er jo ikke sikkert hun tar med noen andre på skitur? Håper det er en date. Skal gjøre mitt ytterste for å vise hva jeg føler, selv om det er hardt for meg. Da jeg er dårlig på å tolke og vise signaler
Gjest Maxtor Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Du finner vel fort ut om det er date eller ikke når dere møtes ? Er det en flørtete tone..= date? Jeg kunne godt funnet på å invitert en kar med på et eller annet alene uten at det var ment som date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå