Gå til innhold

Hovedfag (eller tilsvarende) i samfunnsvitenskapelig eller hist.fil-fag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg som har hovedfag eller tilsvarende i et samfunnsvitenskapelig eller historisk-filosofisk fag:

Hva er årslønna di pr. i dag? Og hvor lenge er det siden du ble ferdig med studiene? (Og hva har du hovedfag/tilsvarende i, om du ønsker å oppgi det?)

Litt nysgjerrig på det generelle lønnsnivået i forhold til mitt eget. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til deg som har hovedfag eller tilsvarende i et samfunnsvitenskapelig eller historisk-filosofisk fag:

Hva er årslønna di pr. i dag? Og hvor lenge er det siden du ble ferdig med studiene? (Og hva har du hovedfag/tilsvarende i, om du ønsker å oppgi det?)

Litt nysgjerrig på det generelle lønnsnivået i forhold til mitt eget. :sjenert:

Og hva er din lønn da?

Master i et hist.fil.fag, fra 2006. Har 373 000 i årslønn, med overtid og goder blir det ca 415 000 i året.

Skrevet

Min er såvidt over 360 000. Overtid må avspaseres. Frynsegoder: Telefon, som jeg skatter av. Og det er vel det.

Har hovedfag i et samfunnsvitenskapelig fag, ble ferdig i 2000. Mtp sektoren jeg jobber i, er ikke lønna direkte lav.

Skrevet

Var ferdig uteksaminert i 2003. Lønnen startet på et labert gjennomsnitt i Norge, men har byttet arbeidsområde og arbeidgiver, og lønnen er i dag på brutto 650.000.

Skrevet

er ikke ferdig med min master i samfunnsvit.fag

har 385' brutto

Skrevet
er ikke ferdig med min master i samfunnsvit.fag

har 385' brutto

...jeg har lite jobberfaring og er ny i jobben, btw, privat sektor

Skrevet

Ferdig arkeologi 2009, har årslønn på 360 000 pluss kost- og losjigodtgjørelse på ca 1000,-/døgn. Helt grei lønn, hvis det ikke var for at det er sesongkontrakt, så jeg har bare kontrakt for 6 mnd i første omgang (som ofte utvides med en måneds tid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...