Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #101 Skrevet 29. juli 2010 Fantastisk tråd. Mine foreldre giftet seg i begynnelsen av 80 tallet, og fikk en sau (en vær) ikledd en rød skjorte og rød kaps. Faren min ønsket å starte opp fjøs..
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #102 Skrevet 29. juli 2010 Vi fikk en knall rosa gris med et timeglass som man kunne snu utpå... "Kjempefin" til å ha på veggen *haha*
Jade Skrevet 3. august 2010 #104 Skrevet 3. august 2010 Jeg var i et bryllup hvor brudeparet ønsket seg penger til videre oppussing av leiligheten og en bønsj av vennene deres ga dem et malingspann med 5000,- i kronestykker. Fryktelig vittig til bordet det stod på kollapset... Oj, ser for meg at de andre gavene knuste? Eller gikk det bra?
lilledelfin Skrevet 3. august 2010 #105 Skrevet 3. august 2010 Vi fikk faktisk ikke noe vi ikke likte. Eller, vi fikk helt sykt mye håndklær!!!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #106 Skrevet 3. august 2010 Vi fikk ei (ikke så veldig høy) stålampe med svær, rund skjerm. Mønsteret på skjermen fikk meg til å tenke på undertøy fra h&m
Gjest Mahareth Skrevet 3. august 2010 #107 Skrevet 3. august 2010 Kanskje ikke den verste, men noe smålig. Min stesøster og mannen ga oss 400 kr. (og ja, de var gjester og med gjennom hele dagen.)
Optimist6 Skrevet 3. august 2010 #108 Skrevet 3. august 2010 Ikke jeg som fikk det, men venner av meg. Mannlig og kvinnelig sexdukker. Usikker på om det var spøk men begge ble flaue når dem åpna pakke foran familien.
Dubbedingsen Skrevet 3. august 2010 #109 Skrevet 3. august 2010 Jeg var i et brullup hvor brudeparet fikk shot-glass og likør glass + karaffel med bonde/rosemaling mønster på. Fantastisk stygt! Bruden var enig..det ble byttet. Husker de hadde det på pytt i panne.. tenk å kjøpe brullupsgaver i det hele tatt der da!! Kan det ha med økonomi å gjøre at noen kjøper bbryllupsgaver på Pytt i Panne. Ikke alle har god råd råd.
Billebill Skrevet 3. august 2010 #110 Skrevet 3. august 2010 Min kusine og hennes mann fikk av hans far et stort (sikkert en meter høyt) veggur i tre. Det hadde detaljerte utskjæringer av gårdsmotiv (inkl traktor og ku) og var malt i rødt, grønt, gult og blått. Det var så stygt at det ikke passet på hytta engang (dersom de hadde hatt det), much less i deres smakfullt, lyst innredede hus. Siden det var håndlaget tror jeg ikke akkurat det var bytterett på det heller. Vet ikke hva som skjedde med vegguret - må høre med min kusine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå