Gå til innhold

Den verste bryllupsgaven?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Ha ha ha ha :skratte: Tror jeg dæver!

Vi skal ønske oss penger til sponsing av bryllupsfesten vi.

Håper bare alle følger opp ønsket... :gjeiper:

Du kommer til å bli skuffet, du ;) (eller er du ironisk??)

Etter å ha hengt her en stund har jeg lært at det er mange som er prinsippielle motstandere av pengegaver til bryllup, og stiller med "harde pakker" uansett. Det er nok tryggest å ønske seg noe, ellers får du kjerring-gaver som kanskje kunne sklidd gjennom som pene i 1983...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_smil_*
Skrevet

fantastisk tråd ja, fått trent mage muskler pga latter idag oxo takker og bukker

Skrevet

Et vennepar fikk et rosemalt fat med diameter på 60 cm der det stod navnene og datoen de giftet seg. Til jul fikk de opphengsgreier til fatet da giveren hadde lagt merke til at det ikke hadde fått en plass på veggen enda :fnise:

Skrevet
Du kommer til å bli skuffet, du ;) (eller er du ironisk??)

Etter å ha hengt her en stund har jeg lært at det er mange som er prinsippielle motstandere av pengegaver til bryllup, og stiller med "harde pakker" uansett. Det er nok tryggest å ønske seg noe, ellers får du kjerring-gaver som kanskje kunne sklidd gjennom som pene i 1983...

Tror egentlig det skal gå greit. Vi skal ikke ha så stort bryllup så blir ikke noen gamle tanter e.l. Tror nok de vi skal be skjønner det når vi sier det. Har faktisk alt snakket med dem om det! :)

Skrevet
Et vennepar fikk et rosemalt fat med diameter på 60 cm der det stod navnene og datoen de giftet seg. Til jul fikk de opphengsgreier til fatet da giveren hadde lagt merke til at det ikke hadde fått en plass på veggen enda :fnise:

oppmerksome givere da...

:fnise:

men de burde kanskje skjønt at gaven kanskje ikke falt i smak?

Skrevet

Fantastisk! :skratte:

• 3 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av må-man-følge-gaveliste-tråden:

hva var den verste gaven dere fikk i deres bryllup?

Vår desidert verste gave var en gigantisk lampe til innendørs bruk. Vi har et temmelig stilrent hjem, og denne lampen var mildt sagt glorete og full av dill og dall, godt over halvannen meter lang.

Tør dessverre ikke beskrive den nærmere av frykt for å bli gjenkjent..

:popcorn:

hehe vi fikk akkurat det samme! Hva skal man med sånne digre glorete saker? vanskelig å plassere noe sted også.

Skrevet

Fantastisk tråd, kjenner graviditetshormonene dobbler latterkrampene :skratte:

Vi fikk faktiskt akkurat det vi ønsket i presanger, og jeg kommer ikke på noe som ikke falt i smak. Men jeg tenker tilbake til en god venninne som er lesbisk......når hun giftet seg var jeg med å pakke opp gavene....og gjett om jeg og hun som hjalp meg rullet ikke på gulvet av latter når vi åpnet pakken som viste seg å være en strap-on og "crotchless panties" :skratte:

Skrevet

Frekt, men da får dere servere vin når de er på besøk. Det var jo gave til dem selv.

lite pent gjort.... :kjefte:

Skrevet

Bilde av et badekar me kumønster på,ca 70cmx70cm..juhu!!!

det fikk vi i bryllupsgave...

Skrevet

Bilde av et badekar me kumønster på,ca 70cmx70cm..juhu!!!

det fikk vi i bryllupsgave...

Det var en litt pussig gave.....

• 3 måneder senere...
Skrevet

Det er vel flere som er nygifte her inne nå...

Og denne tråden kan godt få flere innlegg!

Vi fikk to gaver som ikke stod på ønskelista vår. Det ene var noen kunstglass - sikkert dyre - men i helt feil farger til hvordan vi har det hjemme. Den andre gaven var sengetøy. En god tanke i seg selv - men giveren burde sjekket med noen om hva slags dyne vi bruker. Sengetøyet var standard 140*200 mens vi har dyne som er 240*220. gjestedynene vi har er alle 220 lange...

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi fekk eit enormt speil utskore i tre, som ifølge givaren skulle henge i gangen. Kvar gong vi fekk besøk av givaren måtte mannen min i kjellaren for å hente speilet... :?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

litt OT, siden jeg ikke er gift, enda, men moren til min ex-kjæreste gav meg engang en åpnet dusj-såpe til bursdagen min!

Året etterpå fikk jeg et plastperle kjede til 19.90 fra Nille! Da var det forøvrig rundt tall også! :)

Skrevet

Selv om det ble nøye presisert at vi ikke ønsket oss sølvtøy, fikk vi både bestikk-kniver og kakegafler i sølv... De skal byttes.

Og så var det noen som ikke hadde registrert at de hadde kjøpt ting på ønskelista vår, så vi har en del store sorte vaser (veldig fine, men ønsket oss bare 1...)

Men alt i alt, mange flotte, kule, annerledes presanger som vi er kjempeglade for :)

Skrevet

Vi fikk utrolig mange telys-lykter! Uansett hva folk sier, sånne typer interiørting er ikke bra bryllupsgaver! For det første er det vanskelig å treffe smaken til mottakeren, for det andre er det sånne ting man allerede har for mye av når man har bodd sammen en stund, og for det tredje er det helt umulig å gjette hvor det ble kjøpt!

Vi har vært igjennom alt som finnes av interiør-, shabby chic-, møbel- og lysbutikker uten å finne ut hvor alle disse lyktene er kjøpt.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Vi fikk utrolig mange telys-lykter! Uansett hva folk sier, sånne typer interiørting er ikke bra bryllupsgaver! For det første er det vanskelig å treffe smaken til mottakeren, for det andre er det sånne ting man allerede har for mye av når man har bodd sammen en stund, og for det tredje er det helt umulig å gjette hvor det ble kjøpt!

Vi har vært igjennom alt som finnes av interiør-, shabby chic-, møbel- og lysbutikker uten å finne ut hvor alle disse lyktene er kjøpt.

Kan du ikke spørre giveren da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et bryllup hvor brudeparet ønsket seg penger til videre oppussing av leiligheten og en bønsj av vennene deres ga dem et malingspann med 5000,- i kronestykker.

Fryktelig vittig til bordet det stod på kollapset...

Skrevet

Etter å ha lest litt av denne tråden så er det kanskje en god idè å spesifisere at man ikke ønsker seg "pyntegjenstander"

Skrevet

Jeg var i et bryllup hvor brudeparet ønsket seg penger til videre oppussing av leiligheten og en bønsj av vennene deres ga dem et malingspann med 5000,- i kronestykker.

Fryktelig vittig til bordet det stod på kollapset...

Haha!! Genialt! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...