Gå til innhold

Den verste bryllupsgaven?

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Min tante fikk en liten og ekstremt lang penis som viste om det kom til å regne eller bli sol. Pekte penisen oppover ville det regne, pekte penisen nedover ble det sol.. Hu ble ikke direkte glad..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Min tante fikk en liten og ekstremt lang penis som viste om det kom til å regne eller bli sol. Pekte penisen oppover ville det regne, pekte penisen nedover ble det sol.. Hu ble ikke direkte glad..

Seriøst? Hvem er det som gir slikt i gave til folk, uansett anledning? Var folk som ble invitert i dette bryllupet ruset eller mentalpasienter?

Skrevet

AAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAA!

Gjett om denne tråden fikk fart på hormonene! Jeg lo så jeg HYLTE og GRÅT i over en halv time av den boka med bildet av brudeparet..!! Sambo ble redd og gikk for å lage te :hoho:

Åhåhåh, jeg elsker graviditetshormoner og morsomme bryllupsgaver! :jepp:

Skrevet
:fnise::popcorn: Fantastisk tråd! Vi fikk veldig mye fint i vårt bryllup, men ble muligens mindre glad for pakken som inneholdt en selvlysende kondom og en stringtruse laget av godteri (typisk kondomeriet). Jotakk, den ble ikke lagt på gavebordet, for å si det sånn!
Gjest Gjest
Skrevet
Husker de hadde det på pytt i panne.. tenk å kjøpe brullupsgaver i det hele tatt der da!!

Pytt&panne har jo faktisk mange av de vanlige anerkjente merkene som Bodum, Høyang og sånt, så ser ikke noe galt i å kjøpe finere gaver der. Men det blir selvsagt noe annet å kjøpe stygge billig-ting som ikke er i nærheten av å stå på ønskelista. Mye sinnsyke gaver her da. Om en ikke har tenkt å bruke mye penger går det liksom fortsatt an å finne noe som er _fint_, i stedet for å gi utstoppa dyr og dildoer :fnise: Mamma og pappa fikk forresten en utedo i papp i bryllupsgave, som lagde lys når man tok av lokket. Det var selvsagt ment som en spøk da, og den eneste av bryllupsgavene jeg vet om (den eneste de har snakket om i ettertid).

Skrevet

Et brudepar jeg kjenner fikk en karrikaturtegning av seg selv.

De så ikke akkurat så pene ut på tegningen.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Et brudepar jeg kjenner fikk en karrikaturtegning av seg selv.

De så ikke akkurat så pene ut på tegningen.

Det er vel ikke heller meningen at en skal se pene ut på en karikatur?

Men en skal vel kanskje være ytterst forsiktig med å gi folk som ikke selv har bedt om en karikatur akkurat det. Om de er veldig fintfølende kunne de jo føle seg skikkelig tråkket på.

Skrevet

En kariktatur tegning hadde jeg likt. :gjeiper:

Jeg skal ikke gifte meg før neste år, men vi har så smått begynt å skrive en ønskeliste på tilbords. Jeg nevnte dette for en tante og viste frem noen glass jeg hadde valgt ut. En superenkel type som heter Maxima. Tante så på dem, nikket og sa at hun hadde nå tenkt seg en tur på Hadeland Glassverk hun da og se om hun ikke fant noen glass til oss. Hun hadde faktisk sett seg ut en serie som het Finn. For dere som kanskje ikke har sett den så er Finn en glass serie med så mye dilldall på som det går an å finne. Kjempeflott for dem som liker det, ikke så moro for meg. Prøvde å forklare at jeg egentlig gjerne ville ha noe enkelt, men det falt for døve ører. Jaja, da har jeg det å se frem til. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
En kariktatur tegning hadde jeg likt. :gjeiper:

Jeg skal ikke gifte meg før neste år, men vi har så smått begynt å skrive en ønskeliste på tilbords. Jeg nevnte dette for en tante og viste frem noen glass jeg hadde valgt ut. En superenkel type som heter Maxima. Tante så på dem, nikket og sa at hun hadde nå tenkt seg en tur på Hadeland Glassverk hun da og se om hun ikke fant noen glass til oss. Hun hadde faktisk sett seg ut en serie som het Finn. For dere som kanskje ikke har sett den så er Finn en glass serie med så mye dilldall på som det går an å finne. Kjempeflott for dem som liker det, ikke så moro for meg. Prøvde å forklare at jeg egentlig gjerne ville ha noe enkelt, men det falt for døve ører. Jaja, da har jeg det å se frem til. :fnise:

Hehe... Det minner meg om en episode da jeg jobbet på GlasMagasinet; En kommende brud var og viste bestemoren sin serviset de ønsket seg til bryllupet, de hadde ønsket seg "Tid" fra Porsgrund (helt hvitt, med "årringer" i kantene, veldig enkelt servise). Bestemoren synes dette var fryktelig trist og foreslo flere "pene" varianter med blomstermønster, bruden prøvde vel så godt hun kunne og fortelle at faktisk så var det det hun og hennes forlovede ønsket seg, at blomstermøster og dill-dall ikke var deres stil. Hun snakket for døve ører, bestemoren kjøpte "French Garden" fra Villeroy & Boch til 6 personer til dem. Tviler på at brudeparet var veldig fornøyde.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Hehe... Det minner meg om en episode da jeg jobbet på GlasMagasinet; En kommende brud var og viste bestemoren sin serviset de ønsket seg til bryllupet, de hadde ønsket seg "Tid" fra Porsgrund (helt hvitt, med "årringer" i kantene, veldig enkelt servise). Bestemoren synes dette var fryktelig trist og foreslo flere "pene" varianter med blomstermønster, bruden prøvde vel så godt hun kunne og fortelle at faktisk så var det det hun og hennes forlovede ønsket seg, at blomstermøster og dill-dall ikke var deres stil. Hun snakket for døve ører, bestemoren kjøpte "French Garden" fra Villeroy & Boch til 6 personer til dem. Tviler på at brudeparet var veldig fornøyde.

Helt utrolig! En må lure på hvorfor enkelte mennesker er så grusomt frekke som dette?

Skrevet
Bestemoren synes dette var fryktelig trist og foreslo flere "pene" varianter med blomstermønster,

Hehehehehehehe! :skratte:

Stakkars, stakkars brudepar!

Skrevet

Huff, jeg merker jeg faktisk blir litt irritert av å lese sånt.. Stakkars brudepar, håper de hadde vett til å bytte det :jepp:

Skrevet
Slike gaver må det vel være lov å donere bort til et museum, eller andre som måtte ha lyst på?

Evt spraymale og bruke det som stumtjener? (forutsatt at den har stort revir!)

Et elghode i god stand kan selges for 50/60 tusen. Så ikke den værste presangen :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Et elghode i god stand kan selges for 50/60 tusen. Så ikke den værste presangen :)

Regner med at de som gir vekk noe slikt forventer å se det når de kommer på besøk, spesielt om det er svigers..

Skrevet

Har ikke gifta meg ennå, men jeg vet hva det kommer til å bli. Om ikke noen virkelig sæææære mennesker ønsker å utkonkurrere min kunstglade tante, kommer det til å bli en kaketine malt i en fæææææl marineblåfarge med et eller annet tåpelig visdomsord på! Samtlige som har giftet seg før har fått det :fnise:

Skrevet
Da jeg var lita, var vi på besøk hos noen som hadde fått en liten svart gris i bryllupsgave. De bodde på gård, men hadde ikke griser.

Hihi! Jeg hadde blitt kjempeglad for en minigris! :rødme:

Samboer der i mot :fnise:

(OT: litt kjipt hvis det bare er en babygris som blir en SVÆR matgris...)

Skrevet

Ha ha ha ha :skratte: Tror jeg dæver!

Vi skal ønske oss penger til sponsing av bryllupsfesten vi.

Håper bare alle følger opp ønsket... :gjeiper:

Skrevet

Absolutt helt fantastisk tråd! Jeg ler så jeg griner!

Nå har det seg sånn at hverken meg eller typen deler smak med noen av våre respektive familier..Jeg ser for meg mye tørkede blomster og håndmalte vaser. *grem* Det jeg faktisk hadde satt pris på (som jeg tror jeg skal gjøre) er å få de samme menneskene som setter igang med de store, ekle håndarbeidsprosjektene til å lage noe annet; nemlig mat! Jeg har en tante som lager helt absolutt nydelig rips- og solbærsaft, hun lager også vin. Syltetøy er jo også en slager, og det samme er jo for så vidt å be om en oppskriftsbok med alle de gode oppskriftene deres i (og om de ikke har noen, fins det hvite løgner).Jeg kan jo avspore dem med dette, og forhåpentligvis la dem få utløp for det kreative behovet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...