Gå til innhold

Den verste bryllupsgaven?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi fikk to hamstere, fra mannens venner som kjørte fra Oslo og fant ut at de måtte finne på noe sprøtt. :roll:

Hadde ikke noe spesielt lyst på burdyr, og fikk bare mer avsmak etter å ha fått dem.

Dette er jo tragikomisk! Gi bort dyr som en festlig spøk? Egoistisk og usmakelig syntes jeg. Hvordan gikk det med hamsterne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er jo tragikomisk! Gi bort dyr som en festlig spøk? Egoistisk og usmakelig syntes jeg. Hvordan gikk det med hamsterne?

Vi måtte jo bare ta vare på dem da. Ble jo glad i dem også, og gikk rundt og syntes synd på dem hele tiden. Fikk aldri aktivisert de nok, og de var livredde og forsøkte å rømme konstant. :forvirret: Så døde de begge innen et år.

Vi hadde heldigvis en venninne på bryllupsfesten som skjelte dem ut etter noter, og fortalte dem hvor dumt det var å gi bort dyr i gave. :kjefte: Men de ble skikkelig fornærmet og tviler på at de egentlig skjønte poenget.

• Liker 1
Skrevet
Heldigvis ikke meg som fikk den...

Men var gave-opp-pakker for en venninne og de fikk en slik bok

I steden for bildet av komponisten var det ordnet plass til bildet av brudeparet.

*grøsse*

Å HERREGUD!!!! Kommer til å ha mareritt om den i natt :hakeslepp:

Skrevet

Å herregud, jeg lurer på hva slags artige gaver vi får :hoho:

Skrevet

Da jeg var lita, var vi på besøk hos noen som hadde fått en liten svart gris i bryllupsgave. De bodde på gård, men hadde ikke griser.

Skrevet

HAHAHAHAhaha

HELE denne tråden er helt

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Hahahahaha! Jeg ler så tårene spruter!!!!

Skrevet

Gigantisk messinglampe med "greiner" på, med noen telyslignende holdere på "greinene" med små lyspærer i. Faktisk noe av det styggeste jeg har sett :lete:

Skrevet

Jeg var i et bryllup ei gang der brudeparet fikk hele 5 fonduesett.. :fnise: Alle var tydeligvis redde for at dette var noe det nygifte paret skulle komme til å mangle, he he.

Etter dette har det blitt tradisjon å motta minst ett fonduesett hvis man våger å gifte seg.

Det ble så galt at i brylluppet til en kamerat løp min bror ut å kjøpte et fonduesett i pausen fordi han la merke til at de ikke hadde fått ett... :ler:

Skrevet

Ei venninne av meg hadde ønsket seg vinkaraffel av et bestemt merke (husker ikke hvilket). Hun og mannen fikk sikkert 6-7 sånne - jeg var med å pakke opp gavene deres. Men er det så rart, da? Vinkaraffelen var nemlig en av de litt mindre rådyre tingene på ønskelista. Ikke rart at mange valgte den... (syns endel brudepar tar litt av i prisklasse når de ønsker seg ting...)

Gjest Snart Frue
Skrevet

Nå begynner jeg å grue meg litt til å se hva vi får i gaver av gjestene!! Vi har lagt ut ønskeliste hvor det oppdateres antall av hva som allerede er kjøpt av de forskjellige delene. (servise).

Men etter å ha lest om alle de merkelige og upassende gavene mange har fått her blir jeg neten litt skremt!

Og de som fikk flere kasser med vin i gave når de ikke drikker?!? Enten så har gjestelisten blitt så lang at gjestene faktisk ikke kjenner brudeparet eller de hadde et alkoholfritt bryllup og gjestene håpet på at vinen ble åpnet på bryllupsfesten!! :fnise:

Jeg tror faktisk at hvis vi hadde fått en brukt gave så hadde jeg sagt i fra i etterkant! Jeg hadde gjort meg dum og sagt vi måtte bytte gjenstanden fordi den tydelig var brukt, om de kunne si hvor den var kjøpt slik at vi kunne bytte den... kremt..

Jeg tiver sterkt på at noen vi har bedt kommer til å finne på slike stunts.

Ellers har vi alle prisklasser på ønskelisten vår, fra kr 170 og oppover, så kan de velge ut i fra det de har råd til. (eller synes vi fortjener, hehe)

Men, den verste gaven jeg har sett i et bryllup var en dildo med div annet utstyr. Noe så upassende... og det var to gamle tanter som pakket opp gavene... ikke bra!

Skrevet

Jeg var i et brullup hvor brudeparet fikk shot-glass og likør glass + karaffel med bonde/rosemaling mønster på. Fantastisk stygt! Bruden var enig..det ble byttet. Husker de hadde det på pytt i panne.. tenk å kjøpe brullupsgaver i det hele tatt der da!!

Skrevet

:popcorn:

Mye morro lesning :skratte:

Skal gifte meg om 10 dager så jeg er spent å se hva vi blir å få slags tullskap :fnise:

skal rett inn hit å rapportere hvis vi får noe "spesielt"

Gjest gjest irene
Skrevet

Ikke mitt bryllup, men en god venninne fikk noen alldeles gyselige gardiner; spesialsydde i kjempedyrt glorete og glinsende stoff, med sløyfer, volanger, rysjer og ting jeg ikke vet hva heter en gang.....

Hennes tante hadde i hemmelighet tatt mål av alle stuevinduene og fått skreddersydd disse "monstergardinene fra helvete". Kan nevne at min venninne og hennes mann har en ganske streng minimalistisk innredning i kun hvitt med noen få innslag av svart....

Skrevet
Ikke mitt bryllup, men en god venninne fikk noen alldeles gyselige gardiner; spesialsydde i kjempedyrt glorete og glinsende stoff, med sløyfer, volanger, rysjer og ting jeg ikke vet hva heter en gang.....

Hennes tante hadde i hemmelighet tatt mål av alle stuevinduene og fått skreddersydd disse "monstergardinene fra helvete". Kan nevne at min venninne og hennes mann har en ganske streng minimalistisk innredning i kun hvitt med noen få innslag av svart....

:skratte: Hva i alle dager gjorde de med dem da, de kunne jo ikke akkurat bytte dem heller?

Gjest Gjest
Skrevet

Å herregud, stakkars! Denne gaven tar virkelig kaka :skratte:

Ikke kan de byttes, og de var sikkert kjempedyre!

Den eneste løsningen på dette må være å si at de ble ødelagt i vask...

Skrevet

Stakkars..! Vet ikke hva jeg skulle gjort..

Gjest gjest irene
Skrevet
Å herregud, stakkars! Denne gaven tar virkelig kaka :skratte:

Ikke kan de byttes, og de var sikkert kjempedyre!

Den eneste løsningen på dette må være å si at de ble ødelagt i vask...

Ja, jeg "skylder" vel dere å fortelle hva som skjedde med monstergardinene. Og du har alldeles rett!

Gardinene ble ved et uhell vasket på feil program i vaskemaskinen - og det var faktisk hennes mann som overfor tanten påtok seg "skylden" for å ha ødelagt gardinene :ler: Han hadde jo bare prøvd å hjelpe til med husarbeidet :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg "skylder" vel dere å fortelle hva som skjedde med monstergardinene. Og du har alldeles rett!

Gardinene ble ved et uhell vasket på feil program i vaskemaskinen - og det var faktisk hennes mann som overfor tanten påtok seg "skylden" for å ha ødelagt gardinene :ler: Han hadde jo bare prøvd å hjelpe til med husarbeidet :sjenert:

He he!

Litt på samme måte som at det nyyydelige porselensmalte fatet fra tante Gunda "dessverre" falt og ble knust ned da vi prøvde å henge det opp på veggen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...