Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #21 Skrevet 17. februar 2010 En limegrønn og en knall orange gummivase. Den skulle nok være myk slik at den var lett å stue vekk, men jeg skjønnte aldri hvordan det skulle være mulig å ha blomster i en slapp gummivase. Hvem pokker tenker å lage en myk og sammenleggbar vase egentlig?
Gjest Gjest_..._* Skrevet 18. februar 2010 #22 Skrevet 18. februar 2010 En limegrønn og en knall orange gummivase. Den skulle nok være myk slik at den var lett å stue vekk, men jeg skjønnte aldri hvordan det skulle være mulig å ha blomster i en slapp gummivase. Hvem pokker tenker å lage en myk og sammenleggbar vase egentlig? Gaveindustrien? Høres mer ut som en sånn gummigreie som er utpå noen stålkarafler og slikt, sikkert på ikke noen har prøvd å prakke på deg noe som egentlig ikke er det de sier?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #24 Skrevet 18. februar 2010 En pakke servietter kjøpt på coopen med et fiffig mønster Nå var det riktignok med en konvolutt med 200kr i, men da kunne de like greit gitt oss bare den og beholdt serviettene sine Det er dyrt på coop... ...men hadde heller kjøpt talgelys hvis jeg absolutt skulle gi noe. Jeg har selv gitt en dyr gave som ikke falt i smak, men de fikk bytte dvs de fikk pengene jeg hadde lagt ut tilbake. Det var greit for meg. Tanken var jo god. Jeg hadde bestilt en weekend på hotell. Hadde heldigvis presisert når jeg bestilte at det var en bryllupsgave.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #25 Skrevet 18. februar 2010 Gaveindustrien? Høres mer ut som en sånn gummigreie som er utpå noen stålkarafler og slikt, sikkert på ikke noen har prøvd å prakke på deg noe som egentlig ikke er det de sier? Synes jeg ser det: febrilsk aktivitet i heimen tidlig på morgenen den dagen en skal i bryllup og oppdager at en har glemt å kjøpe gave. "Hva skal vi gi??? Jo, vi kler av karaffelen, pakker inn trekket og kaller det en vase! Var ikke det en glitrende ide??" Det finnes faktisk vaser både i gummi og i silikon, uten at jeg forstår hvorfor.
Gjest Gjest_..._* Skrevet 18. februar 2010 #26 Skrevet 18. februar 2010 Synes jeg ser det: febrilsk aktivitet i heimen tidlig på morgenen den dagen en skal i bryllup og oppdager at en har glemt å kjøpe gave. "Hva skal vi gi??? Jo, vi kler av karaffelen, pakker inn trekket og kaller det en vase! Var ikke det en glitrende ide??" Det finnes faktisk vaser både i gummi og i silikon, uten at jeg forstår hvorfor. Sålenge det er silikonvaser og skåler og ikke andre typer silikon og gummi en får, så skal en vel være litt fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #27 Skrevet 18. februar 2010 Gaveindustrien? Høres mer ut som en sånn gummigreie som er utpå noen stålkarafler og slikt, sikkert på ikke noen har prøvd å prakke på deg noe som egentlig ikke er det de sier? Nei da, den var i innpakkning med bilde utenpå om bruk av vasen. Jeg bytta dem, så jeg fikk aldri testa om det faktisk funka. Men det var en god sammenligning du hadde for det så absoludt ut som noe som kunne vært utenpå en karaffel ja.
Mara Jade Skrevet 18. februar 2010 #28 Skrevet 18. februar 2010 Sånne gummivaser var premie for å bestille Bonytt en gang. Spørs om ikke den gaven var en smule resirkulert.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #29 Skrevet 18. februar 2010 Vi fikk 4 kasser vin. (Vi er begge avholdsfolk)
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #30 Skrevet 18. februar 2010 Vi fikk 4 kasser vin. (Vi er begge avholdsfolk) Frekt, men da får dere servere vin når de er på besøk. Det var jo gave til dem selv.
Sort Pastill Skrevet 18. februar 2010 #31 Skrevet 18. februar 2010 Det er dyrt på coop... ...men hadde heller kjøpt talgelys hvis jeg absolutt skulle gi noe. Jeg har selv gitt en dyr gave som ikke falt i smak, men de fikk bytte dvs de fikk pengene jeg hadde lagt ut tilbake. Det var greit for meg. Tanken var jo god. Jeg hadde bestilt en weekend på hotell. Hadde heldigvis presisert når jeg bestilte at det var en bryllupsgave. Ååh, skulle ønske du var gjest i vårt bryllup, hadde vi fått weekend på hotell hadde jeg vært ellevill og overlykkelig!! Og ellers ... :popcorn:
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #32 Skrevet 18. februar 2010 Sånne gummivaser var premie for å bestille Bonytt en gang. Spørs om ikke den gaven var en smule resirkulert. Ikke nødvendigvis, de vasene fås kjøpt bla hos kitch`en og Ting. Tror de er fra Menu.
megkjersti Skrevet 18. februar 2010 #33 Skrevet 18. februar 2010 Ikke nødvendigvis, de vasene fås kjøpt bla hos kitch`en og Ting. Tror de er fra Menu. Haha , de er faktisk fra Menu. Husker at jeg fikk en rød en til jul en gang. Jeg byttet den ved første mulighet til noen skåler fra Rosendahl som jeg samlet på. Lurer på hva vi får til bryllupsgave, får håpe at gjestene holder seg til listen vi har lagt ut
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #35 Skrevet 19. februar 2010 De fikk ett års forbruk av bleier fordi barnet til broren var sluttet med bleier, men så vant de en premie fra Pampers. D
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 19. februar 2010 #37 Skrevet 19. februar 2010 De fikk ett års forbruk av bleier fordi barnet til broren var sluttet med bleier, men så vant de en premie fra Pampers. D Hadde de barn selv? Eller fikk de bleier uten barn engang?
Gjesten Skrevet 19. februar 2010 #38 Skrevet 19. februar 2010 De fikk ett års forbruk av bleier fordi barnet til broren var sluttet med bleier, men så vant de en premie fra Pampers. D Dette er jo faktisk en litt genial gave hvis paret har barn/planlegger barn i nær fremtid Men hvis ikke er det jo helt bak mål...
krem Skrevet 19. februar 2010 #39 Skrevet 19. februar 2010 Min onkel og tante fikk en frossen sel!!! Greit nok at han kommer fra et sted med mange fiskere og mange av kompisene hans var fiskere, men kan tenke tante fikk hetta (meget prippen dame!) Ellers vet jeg om noen som fikk levende høner og var kjempefornøyde, litt mindre glade var de for hanen som hadde en tendens til å gale kl. 04:00
Norbertine Skrevet 19. februar 2010 #40 Skrevet 19. februar 2010 Vi fikk to hamstere, fra mannens venner som kjørte fra Oslo og fant ut at de måtte finne på noe sprøtt. Hadde ikke noe spesielt lyst på burdyr, og fikk bare mer avsmak etter å ha fått dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå