Gå til innhold

Valhall arena

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner
Skrevet

Skal på min første konsert på Valhall arena nå på torsdag, gleder meg til å se og høre Rammstein! Lurer på om drevne konsertgjengere kan gi noen tips - hvor lang tid i forveien møter man opp, er det garderobe der, ølsalg? Lov å ta bilder?

Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Vanligvis er det ikke lov å ta med seg speilrefleks inn, men kompaktkamera er greit. Hvis det står 18-års grense på billetten din er det ølsalg sannsynligvis.

Hvor tidlig du må møte opp kommer litt an på om du har lyst til å stå i kø fok å komme foran eller ikke.

Skrevet

Takk for svar! Har definivit ikke lyst til å stå særlig langt bak, det står at dørene åpnes kl. 18:00.

Skrevet

Hei! Jeg skal også på konsert der i morgen, og lurer veldig på om der er garderober. Ut i fra informasjonen på hjemmesiden til vallhall er der ikke parkering i nærheten, og da nytter det jo lite å komme kledd i "innetøy" fra t-banen.. Vil helst slippe å passe på en ytterjakke hele konserten :O

Skrevet

Jeg lurer også fælt på dette med garderober, men har ikke funnet noe info noe sted:/

Har forresten 1 billett til salgs til konserten i morgen (18.02)

Løp og kjøp;)

Skrevet

Ringte likegodt jeg, og der hadde de det travelt :P

Rakk å spørre om garderober før mannen i andre enden la på.. men der er altså ikke garderober.

Kom aldri så langt at jeg fikk spurt om parkering..

Skrevet

Ikke øl slag.

Ingen garderober.

Inegen parkering, ta t-banen til helsfyr.

Møt opp 18.00, av erfaring tar det lang tid å slippe folk inn. Møter man sent opp må man stå ute å fryse i evigheter.

Vallhall er ett råttent konsertlokale, fatter ikke hvorfor de ikke bruker telenor arena.

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)
Ikke øl slag.

-Feil. Det var ølsalg under Rammstein-konserten i går.

Ingen garderober.

-Stemmer.

Inegen parkering, ta t-banen til helsfyr.

-Stemmer delvis.

Møt opp 18.00, av erfaring tar det lang tid å slippe folk inn. Møter man sent opp må man stå ute å fryse i evigheter.

-Tok ikke lang tid å komme inn. Køen ut var verre.

Vallhall er ett råttent konsertlokale, fatter ikke hvorfor de ikke bruker telenor arena.

Sånn. Ikke uttal deg om noe du ikke vet så mye om.

Endret av SmallTalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...