addict Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hvor mye bruker/brukte dere på bryllupsreisen? Både på selve turen og i "lommepenger". Hvordan finansierer dere det? Hvor reiser/reiste dere?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hvor mye bruker/brukte dere på bryllupsreisen? Både på selve turen og i "lommepenger". Hvordan finansierer dere det? Hvor reiser/reiste dere? Ehmmm - man SPARER til den!
Cæmis Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Vi bruker i overkant av 50.000. Vi har spart. Cruise og storbyferie.
Brud84 Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Vi brukte nok mellom 25 og 30 000 totalt... Men vi fikk Cruiset i bryllupspresang da. det kosta 17 000. Resten sparte vi selv. Kan absolutt anbefale middelhavscruise:)
Cæmis Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Kan absolutt anbefale middelhavscruise:) åh det skal vi på! Gleder oss veldig!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 ca 60-80 000 totalt, unntatt shopping. Vi hadde pengene på konto, tjener bra, hadde aldri brukt så mye dersom vi ikke hadde pengene. Cruice i caribbean, innom et par storbyer i USA, og videre til et par land i Asia, også der kombinasjon av by og strandferie. Var borte i 3-4 uker. Som andre sier, cruice er fantastisk. Virkelig drømmeferie. Men styr unna de billigste alternativene.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 50' for 3,5 uker i USA + lommepenger, som fort kan bli tilsvarende reisen. Vi har selvfølgelig spart til dette på forhånd, hvordan ellers finansierer man reisen? Ta opp lån? Kredittkort?
LindaM Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Vi skal til mexico! Har ikke bestilt reisa enda, men tipper kostnadene blir rundt 30-40 tusen. Gleder oss!!
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Hvor mye bruker/brukte dere på bryllupsreisen? Både på selve turen og i "lommepenger". Hvordan finansierer dere det? Hvor reiser/reiste dere? Vi brukte noe av det samme som de andre her, rundt 60-70 000. Tok opp forbrukslån for å betale for det, hadde ikke råd om ikke, og en må jo på tur! Vi dro på Cruise i Carribien
Christal Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Faktisk så reiser vi veldig mye gjennom jobben, så vi ønsker kun å slappe av, så det blir en teltur på Hardangervidda for å plukke Multer! :rødme: Kan ikke tenke meg noe mer romantisk. Så det er ikke store kostnadene vi kommer til å bruke. Edit: skriveleiefer Endret 18. februar 2010 av Christal 1
Rachelma Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 En uke på spahotell i tallinn +leie bil i en uke + flyreise dit og tilbake 10-12tusen + lommepenger.. spare selv
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Vi skal på et flott luksushotell i Phuket i 2 uker, 25.000 kr for begge to for fly og hotell. Lommepenger er ikke regnet med her, men Thailand er jo et billig land.. Vi har spart opp penger til dette. Gleder meg!!
Gjest Gjest_mette_* Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Faktisk så reiser vi veldig mye gjennom jobben, så vi ønsker kun å slappe av, så det blir en teltur på Hardangervidda for å plukke Multer! :rødme: Kan ikke tenke meg noe mer romantisk. Så det er ikke store kostnadene vi kommer til å bruke. Edit: skriveleiefer Jeg ser heller ikke for meg en reise med hotellrom fordi jeg er lei av hotell. Det er for upersonlig og minner meg ikke om ferie. Vi lånte en hytte en uke. Det var ikke kjedelig, selv uten tv. Fisket litt, tok noen bilder, så etter spor, spilte kort, fortalte "eventyr" og ble litt barnslige. Vi kunne gått en halv time og kommet til nærmeste utested, det var fint å vite det men ble helt glemt.
gotcha Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Vi skal til mexico! Har ikke bestilt reisa enda, men tipper kostnadene blir rundt 30-40 tusen. Gleder oss!! Det skal vi også Hvor i Mexico har dere tenkt dere?
krem Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 Oi! Her ble det brukt store summer... vi er studenter begge to, så noen stor ferie blir det ikke. Vi har et veddemål som sier at dersom jeg klarer å sykle ca 9 mil før vi gifter oss (er ei planlagt rute med myyyye bakker) skal jeg velge en storby i Europa der vi tar en langhelg, blir mest sannsynlig Edinburgh siden jeg elsker den byen!!! Hvis jeg derimot ikke klarer syklinga, blir bryllupsreisa sykkelferie i Danmark med telt osv... Egentlig ikke så galt det heller, det viktigste for oss er å få være sammen. Første uka etter bryllupet skal vi tilbringe i campingvogna til svigers, det blir kjempekoselig
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Vi reiste til Hawaii - to uker på Oahu, leide egen bungalow på stranda på nordkysten av øya. Brukte ca. 50-60.000 (spart selv). Helt fantastisk - og romantisk!
Anglofil Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Har ikke satt noen pris, men den kommer kanskje på en 25-30 000? Disse pengene skal spares selvsagt, vi tar ikke opp lån eller lignende for å finansiere bryllupsreisen. Mvh Yvonne
Shade Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 Vi går også for middelhavscruise Regner med at det egentlig kommer til å komme på litt over 40 000 med utflukter og lommepenger men vi tar utgangspunkt i 50 000 så er vi sikker på at vi ikke går tom for penger Bryllup og reise er 2 1/2 år frem i tid nettopp for å spare opp penger. Vi har også tenkt å være litt "harry" og ønske oss tilskudd til reisen fra foreldre i bryllupsgave
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #19 Skrevet 22. februar 2010 Vi brukte noe av det samme som de andre her, rundt 60-70 000. Tok opp forbrukslån for å betale for det, hadde ikke råd om ikke, og en må jo på tur! Vi dro på Cruise i Carribien Herlig prioritering! Håper ekteskapet varer lenger enn nedbetalingstiden på lånet, da :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #20 Skrevet 22. februar 2010 Herlig prioritering! Håper ekteskapet varer lenger enn nedbetalingstiden på lånet, da :gjeiper: Koselig du var da.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå