toflus Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Hei! :D Jeg lurer på om det er noen flere høstbruder eller vinterbruder her? Jeg skal gifte meg 25.oktober :D Det begynner å nærme seg nå Noen flere?
knutsbrud Skrevet 6. september 2003 #2 Skrevet 6. september 2003 Vi skal gifte oss den 4.oktober i år! Mindre enn en måned til! Gleder meg kjempemye!!!! :D Har du fått tak i kjole m.m. Evt. ja, hvordan ser den ut? Merke osv. Skal du ha et stort eller lite bryllup? Klem fra meg PS: Du kan gjerne sende privat melding hvis du vil!
September Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Gifter oss om to uker!! Har ikke sommerfugler i magen nå, men de har vært der.. Kommer vel igjen? Gleder meg sinnsykt ihvertfall!
Snurre Skrevet 6. september 2003 #4 Skrevet 6. september 2003 Ikke før jul, men i slutten av februar. Skal ha et skikkelig vinterbryllup, men trenger gode ideer på vintereffekter, gi meg gjerne en lyd. Sliter veldig med å få fatt i former til islykter (ønsker stjerneformer) :kysse:
cappocino Skrevet 7. september 2003 #5 Skrevet 7. september 2003 Ikke før jul, men i slutten av februar. Skal ha et skikkelig vinterbryllup, men trenger gode ideer på vintereffekter, gi meg gjerne en lyd. Sliter veldig med å få fatt i former til islykter (ønsker stjerneformer) :kysse: Jeg har fått tak i to islykter stjerneformet hvor bor du? kunne kanskje låne?
smile Skrevet 7. september 2003 #6 Skrevet 7. september 2003 Ja, vi gifter oss om tre uker. Det er skummelt som tiden går. VI gleder oss som unger. Var hos presten nå før helga så nå faller ting på plass. Sliter litt med talen nå, den blir så traust. Gode tips mottas med takk. :blunke:
Pusekatt Skrevet 7. september 2003 #7 Skrevet 7. september 2003 Vi har allerede giftet oss, men skal ha bryllupsfester (venner og familie) i oktober og november. Gleder oss!
Miracl3 Skrevet 7. september 2003 #8 Skrevet 7. september 2003 Vi skal ikke gifte oss før jul . men skal gifte oss 31 desember .Gleder meg vilt til snø . fakkler , islykter og fyrverkeri.
Susie C Skrevet 8. september 2003 #9 Skrevet 8. september 2003 Vi gifter oss førstkommende lørdag. Og jeg er totalt på tuppa! Gleder meg veldig, samtidig som sommerfuglene har kjempefest i magen min! Er så spent!!! Er litt usikker på om jeg får gjort noe særlig på jobb i dag :oops:
Camber Skrevet 8. september 2003 #10 Skrevet 8. september 2003 Heisann Ser ut til at det er en del som skal gifte seg på denne tiden av året... Jeg skal gifte meg 22.november. Gleder meg.. Begynner å få en del av planlegingen på plass...
Pusekatt Skrevet 8. september 2003 #11 Skrevet 8. september 2003 Heisann Ser ut til at det er en del som skal gifte seg på denne tiden av året... Jeg skal gifte meg 22.november. Gleder meg.. Begynner å få en del av planlegingen på plass... Vi har familiefest samme dag Selv om mye gjenstår (bl.a. sende ut innbydelser !), føler jeg egentlig at vi har kontroll. Vi skal ha koldtbord, som svigermor skal lage istand. Drikke må vi handle inn, samt bestille bryllupskake. I tillegg finne duker, servietter og lys. Leie smoking. Avklare nærmere kakebaking i familien. Hm. Greier ikke få panikk enda, faktisk 8) Lykke til med forberedelsene da!
Drew Skrevet 8. september 2003 #12 Skrevet 8. september 2003 Jeg gifter meg 21. november. Ting har ikke begynnt å falle på plass, klarer ikke å bestemme meg for kjole!
Pusekatt Skrevet 8. september 2003 #13 Skrevet 8. september 2003 Jeg gifter meg 21. november. Ting har ikke begynnt å falle på plass, klarer ikke å bestemme meg for kjole! Da begynner du å få dårlig tid! Det kan være flere mnd leveringstid på kjoler.
Drew Skrevet 9. september 2003 #14 Skrevet 9. september 2003 Da begynner du å få dårlig tid! Det kan være flere mnd leveringstid på kjoler. Det har jeg erfart! Tips til kommende vinterbruder: Selv om det ikke er høysesong for bryllup om vinteren lønner det seg å starte å kikke etter kjole tidligere enn 3 måneder før! 3 måneder før burde man allerede vite hvilken kjole man vil ha...
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #15 Skrevet 9. september 2003 Vi skal gifte oss 3. juledag og er godt i gang med planleggingen! Invitasjonene er sendt ut. Kjolen er kjøpt og henger i skapet oss min mor. ,kirke og lokale bestilt, hun som skal synge i kirken er bestilt og ting faller generellt på plass her. Kjolen er kjøpt og henger i skapet oss min mor.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #16 Skrevet 9. september 2003 Vi skal gifte oss 3. juledag og er godt i gang med planleggingen! Invitasjonene er sendt ut. Kjolen er kjøpt og henger i skapet oss min mor. ,kirke og lokale bestilt, hun som skal synge i kirken er bestilt og ting faller generellt på plass her. Kjolen er kjøpt og henger i skapet oss min mor.
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #17 Skrevet 10. september 2003 Vi skal gifte oss denne helgen, 13/9 altså! Gleder meg og sommerfuglene flyr snart ut av magen min... Det meste er klart, mangler bare litt finpuss på bordkort/meny og program til vielsen. Ellers alt OK. Gledermeg, gledermeg, gledermeg, gledermeg!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå