Gå til innhold

Knulle læreren - en dårlig idé?

Gjest Skolepiken

Anbefalte innlegg

Gjest Skolepiken

Jeg har en slags fetisj på lærere. Jeg blir så utrolig kåt av noen de mannlige lærerne mine. Men jeg er ikke så erfaren seksuelt og jeg forstår at de fleste menn i den alderen har kone og familie. Dessuten ville det nok kanskje vært dumt å innlede et skesuelt forhold til en fast lærer?

Men jeg tenker på noen av disse gjestelærerne vi har i blandt. Åååå! Jeg elsker når de ser på meg eller smiler til meg. Min ultimate fantasi ville vært å faktisk ha sex med en av disse. Hva tror dere? Er det like fult dumt når han bare er en gjestelærer vi har 1-2 uker? Eller kanskje bare en dag.

Er det noen måte man i så fall burde forføre ham på? Er det noen lærere her inne som kan si om dere liker skolejenter eller ikke? Og hvordan i så fall?

Jeg er 20 år og går på folkehøyskole.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel et område som generelt blir ansett som en dårlig ide. Bare husk på at sjansen for å bli avvist er stor, siden det fort kan stå om jobben til læreren din hvis noen finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe av det dummeste jeg har lest. Beklager.

Merker at du kun er 20 år, og at du går på skole ja.

Håper inderlig at dette er et trolleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe av det dummeste jeg har lest. Beklager.

Merker at du kun er 20 år, og at du går på skole ja.

Håper inderlig at dette er et trolleinnlegg.

Takk for forståelsen :snurt:

Hvis dere synes jeg er en dumming eller i hvert fall at mine preferanser er ekkle så er det veldig hyggelig hvis dere begrunner hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Takk for forståelsen :snurt:

Hvis dere synes jeg er en dumming eller i hvert fall at mine preferanser er ekkle så er det veldig hyggelig hvis dere begrunner hvorfor :)

Hehe, det er vel strengt tatt DU som har en del å begrunne her (?)

En 20-åring bør jammen være hjerneutviklet nok til å skjønne de negative sidene og konsekvensene det garantert medfører å sette slike idèer ut i livet, eller hva synes du selv?

La nå dette heller forbli en fantasi du kan kose deg med på (ved) egen hånd under dyna, så blir verken du eller en stakkars lærer skadelidende på noen måter. Best for alle parter vet du... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis lærereren er singel og som du selv påpeker, vikar. så ser jeg ikke helt det store problemet eller noen særlig komplikasjoner forbundet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skolepiken
Hvis lærereren er singel og som du selv påpeker, vikar. så ser jeg ikke helt det store problemet eller noen særlig komplikasjoner forbundet med det.

Ja. Hvis han vil og jeg vil og vi begge er single og han ikke en gang er fast ansatt så synes jeg det ikke er umoralsk. Jeg forstår ikke all negativiteten rundt dette? Det er jo mye annet som er verre, tenker jeg. Jeg tenner på en rolle og en type mann. Jeg ønsker ikke å skade noen eller noe...

Joa, jeg er kanskje litt gammel for å ha sånne fantasier. Jeg har alltid hatt det. Men nå som jeg blir litt eldre tenker jeg at det kanskje er aktuelt?

Uansett var det ikke en moralpreken jeg var ute etter. Jeg viet jeg er litt rar, men jeg vil ikke skade noen. Det jeg lurer på er om et slikt forhold er mulig? Og om hvordan jeg eventuelt burde gå fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lærer_*
Jeg har en slags fetisj på lærere. Jeg blir så utrolig kåt av noen de mannlige lærerne mine. Men jeg er ikke så erfaren seksuelt og jeg forstår at de fleste menn i den alderen har kone og familie. Dessuten ville det nok kanskje vært dumt å innlede et skesuelt forhold til en fast lærer?

Men jeg tenker på noen av disse gjestelærerne vi har i blandt. Åååå! Jeg elsker når de ser på meg eller smiler til meg. Min ultimate fantasi ville vært å faktisk ha sex med en av disse. Hva tror dere? Er det like fult dumt når han bare er en gjestelærer vi har 1-2 uker? Eller kanskje bare en dag.

Er det noen måte man i så fall burde forføre ham på? Er det noen lærere her inne som kan si om dere liker skolejenter eller ikke? Og hvordan i så fall?

Er 6 år eldre enn deg og lærer. Jeg hadde blitt utrolig brydd av noe slikt, og du hadde blitt avvist.

Det så umoralsk og galt at det hadde ikke gått. Dessuten ser vi lærere på elever som nettopp, elever, og det går ikke i hop med å ha sex med dem.

Seksuelle tanker om en elever får meg egentlig bare til å bli dårlig i magen av hele tanken på at noe slik finnes...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du ikke vil ha noen moralpreken, men dette dreier seg i aller høyeste grad om moral, om ikke du evner å se det, så BØR enhver lærer det!!

At læreren ikke er fast ansatt, kun vikar, BØR ikke bety noe, for læreren. Lærere er lærere, de kan ikke "like skolejenter" i seksuell forstand, og bør ikke la seg forføre av kåte skolejenter med fantasier, for om de gjør det, så trår de over en grense som igjen BØR føre til at de får konsekvenser i forhold til videre jobber!!

Du sier du ikke skjønner hva osm er galt med det, at du ikke vil skade noen, vel du VIL skade noen dersom du får lurt en stakkar j*vel med på fantasien din og noen finner ut av det... Da skader du læreren ved at vedkommende mister tillit i sitt yrke og risikerer å ikke få jobber mer. Og dette kun fordi du er nysgjerrig på en seksuell fantasi..

som fantasi er det helt greit, men voks opp og se at lærer/elev ikke er knullepartnere dersom læreren faktisk ønsker å fortsettes om lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser ikke problemet med å kunne bli tatt på fersken og ødlegge lærerern sin rykte resten av livet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser ikke problemet med å kunne bli tatt på fersken og ødlegge lærerern sin rykte resten av livet??

Akkurat DET er vel læreren sitt ansvar, men for øvrig enig med de andre her i at det ikke høres ut som en videre god plan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke svaret....men er det værre for en lærer å knulle en voksen elev (i dette tilfellet 20)...enn det er for en leder å knulle en medarbeider??? Jeg har vært leder for mange mennesker og for meg hadde det vært uaktuelt å knulle en medarbeider. For meg er det et etisk spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nobilian

Læreren har regler å forholde seg til som i motsetning til i mange andre yrker også gjelder på fritida. Blant annet skal de ikke innlede relasjoner til elever, siden de i egenskap av sin stilling fungerer som myndighets-/tillitsperson.

Det blir det samme som at psykologer ikke har anledning til å ligge med sine pasienter.

Du er 20, så det er mulig det ikke i praksis ville blitt så mye styr av det, og kanskje enda mindre om det var et kort vikariat det var snakk om.

Noe annet er det om en lærer skulle innlede et forhold med en elev h*n selv har fast, det ville være oppsigelsesgrunn.

Finn en lærer fra en annen skole, en singel en, og la heller han ta jobben.

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes det er greit å flørte med læreren.

Og det er helt greit å fantasere om å pule vedkommende også.

Du spør hvordan man går frem - dette varierer jo fra person til person og hvordan de "liker å bli sjekka opp" - hvis du skjønner. Her finnes ingen fasit.

Om du velger å faktisk gjøre dette, vær klar over at virkeligheten mest sannsynlig ikke er like deilig som fantasien, og at det følger med myyyye stress hvis dere blir oppdaga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er glad over å ha overlevd PPU uten å ha blitt helt aseksuell. Damer i "sen VGS-alder og tidlig universitetsalder" er da ofte sexy. Hvorfor det skal endres fra naturlig til disgusting pga en yrkestittel og at man ser dette andre menensket på arbeidsplassen sin og hjelper henne med skolearbeid er komplett ubegripelig.

Etisk sett kan det være et problem om læreren skal sette karakterer på eleven, men om det ikke er tilfelle kan ikke jeg se veldig mye som skal være til hinder for noe som helst. Hvis karaktersettingen foregår anynomt, med kandidatnummer, er jo også det problemet borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips: Vent til du begynner på høyere utdanning.

Mange forelesere og professorer er ganske lette på tråden, for å bruke et slikt uttrykk. Doktorgradsstipendiater (forsker-studenter) også.

Sistnevnte gruppe har ofte ikke noe liv utenom forskning og undervisning, og mange av dem er single og uten særlig dameerfaring. Er du pen og tiltrekkende vil du derfor ikke ha noe å tape på å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...