Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Okei, nå har det seg sånn at jeg rett og slett må endre matvanene mine. Jeg går på videregående, og jeg kjøper lunch og drikke og til og med snacks på skolen hver eneste dag. Det går jo bare ikke! Jeg bruker utrolig mye penger på lunch i uka, og det er stortsett det lønna og stipendet mitt går til. Så, jeg har bestemt meg for å begynne å ta med meg lunch hjemmefra. Men ikke brødskiver. Det er den største grunnen til at jeg ikke tar med meg matpakke hjemmefra, fordi jeg HATER brødskiver. Det finnes ikke noe kjedeligere enn et stykke brød med skinke eller salami på. Så, siden det sikkert er mange sunne personer her, så spør jeg dere. Har dere noen tips evt. oppskrifter på ting jeg kan ta med? Det er samme om det er kald eller varm mat, fordi det er en mikrobølgeovn på skolen. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Middagsrester, frukt, fruktsalater, vanlige salater (med pasta, egg, kjøtt, bønner, du bestemmer!), yoghurt, omeletter, eggerøre, wraps, taco, pizzaruller, suppe... Vær kreativ.
Chanel.No5 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Gjør noe så enkelt som å google lunsj/lunsjoppskrifter osv., det vil gi deg masse sider med gode tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå