Gjest Gjest_Spira_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hei alle sammen. Jeg slutter på P-piller for ca ett år siden. Gikk uten mens fram til midten av desember, da fikk jeg mens som varte akkurattt 1 uke, og jeg var overlykkelig Meen, har ikke fått mens etter dette. Jeg tok en test 3 uker etter mens var slutt, men det viste negativ. For noen uker siden var jeg hos en healer, som sa jeg hadde eggløsning, hun lurte først på om jeg hadde spiral men så sa hun at jeg hadde eggløsning. Men har fortsatt ikke fått mens. Jeg kjenner meg veldig oppblåst i magen, og litt stikking under magen. Er det en sjans for at jeg er gravid selvom jeg ikke har hatt mens siden midten av desember? Jeg tenkte å kjøpe test på torsdag, eller er ikke det noe vits trur dere?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hei alle sammen. Jeg slutter på P-piller for ca ett år siden. Gikk uten mens fram til midten av desember, da fikk jeg mens som varte akkurattt 1 uke, og jeg var overlykkelig Meen, har ikke fått mens etter dette. Jeg tok en test 3 uker etter mens var slutt, men det viste negativ. For noen uker siden var jeg hos en healer, som sa jeg hadde eggløsning, hun lurte først på om jeg hadde spiral men så sa hun at jeg hadde eggløsning. Men har fortsatt ikke fått mens. Jeg kjenner meg veldig oppblåst i magen, og litt stikking under magen. Er det en sjans for at jeg er gravid selvom jeg ikke har hatt mens siden midten av desember? Jeg tenkte å kjøpe test på torsdag, eller er ikke det noe vits trur dere? En test 3uker etter siste mens, kan være litt tidlig for å vise HCG i urinen, så ta en ny test du. Lykke til
Gjest mcd Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Hm, har du sjekket hos gynekolog hvorfor du ikke har mensen? Vanskelig å vite om du kan være gravid, og hvis du har hatt så lenge mellom menstrasjonen tidligere skal det vel mye til for at du plutselig har fått regelmessig mens... Men skader jo ikke å ta en test! Kan jeg spørre hvor du var på healing og hva det kostet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå