Gå til innhold

Fra Id til glo minerals, men hvilken farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at Glo er bedre enn Id (uten bismuth) og vil derfor prøve foundation herfra. Jeg har brukt fairly light i Id og den har passet bra. Hudtonen min er mer rosa enn gul. Hvilken farge skal jeg prøve i Glo? Evt andre merker?

Videoannonse
Annonse
Gjest HannaM.
Skrevet

Gå innher og se på fargeutvalget. Jeg bruker den nest lyseste i neutral(gloLoose) og har lys svak gultonet hud. Det er den beste foundation jeg har brukt, liker ikke engang mineralfoundation til vanlig. Den gir den nydeligste huden, så perfekt og glødende finish at jeg kan klare meg med kun dette og maskara som er sjeldent for meg.

Oppå bruker jeg en fuktspray (prøv deg fram men har du tørr hud er en fuktspray omtrent obigatorisk da du gjerne får litt pudderlook) Jeg bruker også kokosolje som funktighet under g denne gjør at pudderet går på mer "dewy".

Er ganske klart forklart når du ser på fargene, beige er mer for de med røde/rosa undertoner selv om den faktiske fargen på pudderet ikke er så sterk på bildet. Dessuten er det ulike farger for presset og fast foundation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...