Gjest Elijah Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Kjære kvinner og menn, Mange på forumet har tydeligvis ingenting imot ONS, mens andre synest det er helt forkastelig. For min del kommer dette helt an på hvordan man definerer ONS. One night stand? Kald og følelsesløs sex med en person man helst aldri har lyst til å se igjen etterpå? Tøm, røm og glem? Om dette er definisjonen på ONS, så er det etter min mening også, ja, om ikke forkastelig, så er det ihvertfall totalt uinteressant for meg. Selv har jeg hatt sex med flere kvinner som jeg ikke har sett igjen siden, men jeg har aldri sett på det som noe negativt. Grunnene til at vi ikke har sett hverandre igjen kan være mange. Kanskje var jeg en turist eller motsatt. Kanskje fant vi ut at det var best at det var et engangstilfelle. Kanskje møtte jeg noen andre jeg fant mer interessant. Whatever. Uansett skilles vi alltid som gode venner og det har aldri vært aktuelt å komme seg fortest mulig hjem eller kaste henne på dør klokken 3 på natten. Faktisk liker jeg å kalle det et first night stand. Om jeg møter en ny kvinne og vi finner tonen og begge er komfortable med å gå hele veien, hvorfor vente? Når jeg hører om folk som planlegger fluktruter og vil bare komme seg vekk derifra, så lurer jeg litt på hvorfor de var interessert i utgangspunktet. Slikt greier jeg ikke forstå. Noen tanker om dette?
Anglofil Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 For meg er ONS at man har sex men en for sex'ens skyld og at man som oftest ikke sees igjen. Sex som ikke involverer følelser slik jeg ville definert det. For min del så har det aldri vært noe for meg. Hva andre måtte gjøre er i grunn revnende likegyldig, jeg dømmer ingen som tar seg en ONS, men for min egen del så klarer jeg kun å ha sex med en jeg er glad i og har følelser for. Mvh Yvonne
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg definerer ONS som random sex med en person man ikke kjenner fra før, som man ikke har kontakt med igjen. Har man sex med noen man kjenner uten at det ender opp med noe mer så er det casual sex!
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hmmm...definer sex? Må man ha "fullført" noe for at det skal regnes som en ONS, eller vil all mulig "jeg blir med deg hjem fra fest og så kliner vi og tafser litt" bli en slags ONS?
¤Pernille¤ Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg definerer det som tilfeldig, følelsesløs sex med en man ikke kjenner.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg definerer ONS som random sex med en person man ikke kjenner fra før, som man ikke har kontakt med igjen. Har man sex med noen man kjenner uten at det ender opp med noe mer så er det casual sex! Har ca lik definisjon, bortsett fra at det ikke trenger å bety null kontakt etterpå. I min erfaring så tar de jo alltid kontakt etterpå, og noen har blitt pulevenner eller til og med bare venner (var nok ikke hensikten hans i utgangspunktet det da, men vennskap kan oppstå av de merkeligste situasjoner). Om man blir pulevenner så vil vel mange si at det slett ikke var et one night stand, men jeg vil likevel si at det startet med et ONS og utviklet seg. For sånn føltes det! Men i ettertid kaller jeg jo sånne for elskere, og de jeg faktisk bare har hatt en natt med for ONS. Synes ikke det har noe å si om man ringer taxi rett etter orgasmen eller blir og deler en hyggelig frokost for så å skilles og vite at det bare var en fin natt men et engangstilfelle. Begge deler er ONS. Men jeg ser forskjellen, det virker litt "verre" om man stadig våkner opp med folk man ikke liker litt engang og rømmer hjem for å angre og kjenne på fylleangsten hver søndagsmorgen. Om folk tror alle ONS er slik så fatter jeg at de ser litt ned på folk som gjør det, for det fremstår unektelig som noe litt svakt, patetisk og korttenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå