Gjest anja30 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Blir sår etter veldig kort tid. Det har hverken med mangel på fuktighet eller soppinfeksjoner å gjøre. Glidemiddel gjør ikke saken bedre, blir like fort sår uansett. Det blir fort veldig sårt akkurat i åpningen, på det benet, der, om noen forstår min forklaring. Lenger inn er det ikke sårt. Det virker altså ikke som om det er kjøttet det er sårt i, men i dette beinet... Noen med samme problem ?
felgen Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Har du sex ofte? Jeg merker det samme på meg selv, spesielt nå som jeg er i avstandsforhold. Hvis han er her en helg, og vi har endel sex, blir jeg helt ødelagt, men hvis han er her i et par uker går det liksom over selv om vi har sex like ofte som i starten..
Gjest anja30 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Det har ingen innvirkning på hyppigheten, det er like ille enten jeg er singel eller samboer.
felgen Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hmm. Da vet jeg faktisk ikke.. Men kjedelig er det jo da!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde det problemet da jeg var yngre, fordi jeg spente meg under sex. Det var helt ubevisst. Jeg må ha en pute under rumpa i misjonærstillingen for å ha det deilig. Det er også viktig å fokusere på at du skal ha det deilig hele veien og stoppe hvis du blir sår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå