Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det skal jeg si deg, jeg beundrer at mannfolk greier og holde dere fattet i mange situasjoner hvor jeg selv ville flydd i flint.

jeg beundrer at dere ikke stresser og tar ting med knusende ro i situasjoner hvor jeg selv stresser som en gal.

jeg beundrer hvordan mange mannfolk greier og "glemme og gå videre uten og se seg tilbake" når det er snakk om brudd!

vi kvinnfolk må ihvertfall ha 2 mnd med sms/telefoner/mail u name it, før vi innser at det faktisk er over :roll:

og mannfolk kan ALT de av praktiske ting...:opplyser:

når mannfolk sier nei, så mener de nei!

de kan fise uten at noen bryr seg noe særlig, pluss at det er bare morsomt :fise:

de har heller ikke like store forventninger eller forhåpninger til ting når det er snakk om forhold, ting er som de er, "fordi om hun ikke sier at hun er glad i meg etter 2-3 mnd så er det greit" for og gi et eksempel... :sleep:

er det uenigheter mellom kompiser så tar de bare en telefon eventuelt møtes og spør om hva som foregår, så blir det litt prat om det så tar de en øl og det er glemt og blir aldri nevnt.

mens kvinner derimot, intriger og bare intriger, for det meste!

jeg skulle ønske jeg var mann noen ganger :jolie:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja det skal jeg si deg, jeg beundrer at mannfolk greier og holde dere fattet i mange situasjoner hvor jeg selv ville flydd i flint.

jeg beundrer at dere ikke stresser og tar ting med knusende ro i situasjoner hvor jeg selv stresser som en gal.

jeg beundrer hvordan mange mannfolk greier og "glemme og gå videre uten og se seg tilbake" når det er snakk om brudd!

vi kvinnfolk må ihvertfall ha 2 mnd med sms/telefoner/mail u name it, før vi innser at det faktisk er over :roll:

og mannfolk kan ALT de av praktiske ting...:opplyser:

når mannfolk sier nei, så mener de nei!

de kan fise uten at noen bryr seg noe særlig, pluss at det er bare morsomt :fise:

de har heller ikke like store forventninger eller forhåpninger til ting når det er snakk om forhold, ting er som de er, "fordi om hun ikke sier at hun er glad i meg etter 2-3 mnd så er det greit" for og gi et eksempel... :sleep:

er det uenigheter mellom kompiser så tar de bare en telefon eventuelt møtes og spør om hva som foregår, så blir det litt prat om det så tar de en øl og det er glemt og blir aldri nevnt.

mens kvinner derimot, intriger og bare intriger, for det meste!

jeg skulle ønske jeg var mann noen ganger :jolie:

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. :ler:

Skrevet
:klappe: Er det rart vi elsker dem?

Nope! :yvonne:

Gjest mannemann
Skrevet

Takker og bukker. Vi er glade i dere damer også. Vel, de pene av dere. :)

Skrevet
Takker og bukker. Vi er glade i dere damer også. Vel, de pene av dere. :)

Nå er da alle pene, kommer ann på øyet som ser.

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Et fint førsteinnlegg:)

Mye av det du skriver er sant. Men ikke glem at våre intriger går innover og ikke utover. Etter Afghanistan forsto jeg det virkelig. Når du får anledning til å møte menn og nesten bare menn i en sånn situasjon, så får jeg det bekreftet.

Noen stirrer ned i gulvet i de timene de har fri, andre stirrer ut i intet. Sjeldent eller aldri diskuterte jeg med andre hvordan hendelser påvirket oss. Vi fleipet det bort. Og når en lege spør så fleiper vi det bort fordi han har høyere rank.

"Det er mer i livet enn hva man ser," sies det. Tja, ikke spøkelser, ufoer eller hellige tror jeg. Men kanskje menns følelsesliv?

Gjest mannemann
Skrevet
Nå er da alle pene, kommer ann på øyet som ser.

Ja, du har rett i det at det kommer an på øyet som ser, men de fleste damer er likevel ikke så mye å rope hurra for. Dessverre. Litt rart hvordan ting har forandret seg. I dag er det damer som jakter på/slåss over menn. De er er blitt kåtere og mer aggressive. Må innrømme at det er litt småekkelt...

Gjest Mann på 45
Skrevet
Ja, du har rett i det at det kommer an på øyet som ser, men de fleste damer er likevel ikke så mye å rope hurra for. Dessverre. Litt rart hvordan ting har forandret seg. I dag er det damer som jakter på/slåss over menn. De er er blitt kåtere og mer aggressive. Må innrømme at det er litt småekkelt...

Kanskje er du en mannemann, men noen representant for meg er du i allefall ikke.

Selv synes jeg de fleste jentene er flotte. Uansett er det ikke utseendet alene som får det til å sitre hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...