Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #21 Del Skrevet 6. september 2003 Klokka Klokka ett var jeg mett Klokka to måtte jeg på do Klokka tre måtte jeg le Klokka fire måtte jeg flire Klokka fem fikk jeg en klem Klokka seks så jeg en heks Klokka sju måtte jeg snu Klokka åtte så jeg en rotte Klokka ni var jeg fri Klokka ti ville jeg ri Klokka elleve måtte jeg skjelve Klokka tolv så jeg et troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #22 Del Skrevet 6. september 2003 Tallene Ett-tallet er mager og tre-tallet er stinn To-tallet er fager og fire-tallet blind. Fem-tallet har vont i magen Ni-tallet er skrullete og seks-tallet er klok Åtte-tallet rullet seg bort i en krok og sju-tallet flagget for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #23 Del Skrevet 1. oktober 2003 Erten og Furten satt på en grein.. Erten ha ønsket at Furten var dau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #24 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lille Pille satt på hylle lille Pille trillet ned ingen mann i dette land lille Pille redde kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #25 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ola Dilt , Ola Dalt Ola spekesild og salt Ola hespetre.. Ola me-he-he.. . for en Kavring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #26 Del Skrevet 1. oktober 2003 FRIERVISE!! Å vesle krølltopp, vil du bli min frue, skal du få slippe å spise sild, men sitte i perlepyntet stue og dyppe sukkerbiten når du vil, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. oktober 2003 #27 Del Skrevet 1. oktober 2003 LAT-HANS Mandag er min frihetsdag, tirsdag har jeg gode stunder, onsdag ser jeg meg omkring, torsdag går jeg rundt og grunner, fredag gjør jeg hva jeg vil, lørdag stunder helgen til. Snipp snapp snute, så er uka ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. oktober 2003 #28 Del Skrevet 2. oktober 2003 FRØKEN POLLEN Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Møre kjernet smøret, Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Hegg vispet egg, Frøken Møre kjernet smøret, Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Strømme hentet rømme, Frøken Hegg vispet egg, Frøken Møre kjernet smøret, Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Storm smurte en form, Frøken Strømme hentet rømme, Frøken Hegg vispet egg, Frøken Møre kjernet smøret, Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Trinn satte kaka inn, Frøken Storm smurte en form, Frøken Strømme hentet rømme, Frøken Hegg vispet egg, Frøken Møre kjernet smøret, Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Frøken Tut tok kaka ut, Frøken Trinn satte kaka inn, Frøken Storm smurte en form, Frøken Strømme hentet rømme, Frøken Hegg vispet egg, Frøken Møre kjernet smøret, Frøken Teigen rørte deigen, Frøken Myren passet komfyren, Frøken Flaten kokte maten, men frøken Pollen slikket bollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 2. oktober 2003 #29 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg husker bare deler av en regle om tær. Tåtil, Tetil, Tillaros og Store Gubben var med... Er det noen som husker den? Hadde vært så artig å kunnet hele reglen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. oktober 2003 #30 Del Skrevet 2. oktober 2003 PERSEPUMPE TÅREKINN Perseumpe Tårekinn har så vondt i stumpen sin. Setter`n den i været, kommer det en skjære. Setter`n seg på Blakken, detter han i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. oktober 2003 #31 Del Skrevet 2. oktober 2003 STYGGE MYGGE HYSSINGLÅR Stygge Mygge Hyssinglår, ikke stikk meg som i går, nesa mi ble øm og sår! Nei, jeg skal til Roa og stikke lærer Moa midt på lilletoa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. oktober 2003 #32 Del Skrevet 2. oktober 2003 ET EVENTYR Det var en gang en mann som het Even og ei kjerring som het Tyr, og så ble det eventyr. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hhhh9 Skrevet 27. februar 2020 #33 Del Skrevet 27. februar 2020 På 2.10.2003 den 2.36, bippbipp skrev: ET EVENTYR Det var en gang en mann som het Even og ei kjerring som het Tyr, og så ble det eventyr. :kysse: Aww 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå