Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest soleomio
Skrevet

Jeg har truffet en sjarmerende gutt, - og synes han er veldig snill, romantisk men han vil være forsiktig!

Jeg føler ingenting spesielt nå selvom jeg vil treffe han mer?

Er det sånt hos noen av dere? At man trenger litt tid før man kan evnt. utvikle seg mer til seriøse følelser? Jeg blir ikke lett forelsket, - men kan utvikle til dype følelser etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir fort betatt, men forelsker meg sjeldent. Betattheten går fort over... Så hvis jeg skal gidde å bruke særlig tid på en gutt må jeg enten være interessert i vennskap først og fremst, eller ha tro på at det kan bli noe mer etterhvert. Men jeg faller ikke fort...

Skrevet

Jeg trenger også å tilbringe tid sammen og bli kjent med personen for å kunne få følelser. Jeg kan bli betatt av noen jeg ikke kjenner, men som regel har det vært noen jeg har sett over en lengre periode og dannet meg et visst inntrykk av.

For meg er sånne følelser verken "easy come" eller "easy go" - desverre for min del.

Hvis jeg hadde truffet noen jeg følte det var muligheter for å utvikle mer følelser for etterhvert ville jeg gitt det en sjanse, for selv det hender ganske sjeldent.

Skrevet
Jeg har truffet en sjarmerende gutt, - og synes han er veldig snill, romantisk men han vil være forsiktig!

Jeg føler ingenting spesielt nå selvom jeg vil treffe han mer?

Er det sånt hos noen av dere? At man trenger litt tid før man kan evnt. utvikle seg mer til seriøse følelser? Jeg blir ikke lett forelsket, - men kan utvikle til dype følelser etterhvert.

Det er nok veldig individuelt.

Selv fikk jeg masse føelser temmelig raskt; og det skremte meg litt. Har nå kjent han i ca 3 mnd, og følelsene er fortsatt veldig sterke. Føler meg veldig sårbar; er redd for å bli skuffet/forlatt...

Det er sikkert bare en fordel at følelsene lar vente på seg litt. Så får du sjekket ting an først....

Gjest brutal_mann
Skrevet

Pul fra dag en. er sexen bra så kommer følelsene rimelig kjapt.

Skrevet

For meg tar det også lengre tid å få følelser for noen. Jeg forelsker meg heller ikke så ofte, isåfall så tar det litt tid. Jeg blir fort betatt av en person også utvikler det seg etter hvert. Det var sånn jeg fikk følelser for kjæresten min.

Skrevet

Jeg er og sånn. Kan bli betatt, så blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt kan tenke meg å fortsette. Så blir jeg (en sjelden gang) forelsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...