Gå til innhold

Tights

Gjest Gjest_Unni_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Unni_*
Skrevet

Skal på en fest på lørdag, og har kjøpt en kjole som jeg tenkte å bruke tights under. Skal ikke bruke sko innendørs, og da lurer jeg litt på hva man gjør om man ikke vil gå barbeint :sjenert:

Har man da f.eks en strømpebukse under tightsen? Sokker?

Eller er det kanskje like greit å bare bruke en tykk strømpebukse istedet?

Hmm...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Skal på en fest på lørdag, og har kjøpt en kjole som jeg tenkte å bruke tights under. Skal ikke bruke sko innendørs, og da lurer jeg litt på hva man gjør om man ikke vil gå barbeint :sjenert:

Har man da f.eks en strømpebukse under tightsen? Sokker?

Eller er det kanskje like greit å bare bruke en tykk strømpebukse istedet?

Hmm...

Gjest Gjest_trinelise_*
Skrevet

Hva med ballerina sko? Sko avgjør jo antrekket synes jeg da. Hva er grunnen til at du ikke kan ha på sko?

Skrevet

Hva med å ha med deg et par sko som er rene og du kan bruke inne?

Gjest Gjest_Unni_*
Skrevet

Takk for svar!

Ja, det er kanskje en god ide å ha med ballerina-innesko som ikke skader parkett...

Grunnen til at jeg tenkte uten sko er at jeg vet fra tidligere at hun som skal ha festen ikke er så glad i at man bruker sko inne...

Men spørsmålet mitt gjelder egentlig uansett... Om man av en eller annen grunn ikke skal ha sko og ikke vil gå barbeint - er det da strømper under tightsen som gjelder, eller er det tillatt med sokker?

Unni

Skrevet

Jeg pleier å ha med noen gode tjukkeragger jeg. Andre festdeltagere synes bare det er søtt.

Skrevet

Jeg velger da å enten bare bruke strømpebukse i stedet for tights, eller så bruker jeg svarte sokker som jeg har UNDER tightsen.

Skrevet

Jeg ville brukt tynne, sorte sokker under tightsen :)

Skrevet
Jeg ville brukt tynne, sorte sokker under tightsen :)

Jeg synes ikke det er noe pent. Da er det penere med strømpebukse. Hvis jeg skulle gått med tights og sokker ville jeg brukt lange litt tykke sokker som jeg rufset nede på leggen. Men jeg ville gått for tykk strømpebukse og ballerinasko. Er mer elegant enn tights i et selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...