Gå til innhold

Syden med dyrehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lovet sønnen min en sydentur - han elsker dyrehager - er det et bra sted å dra hvor det finnes dyrehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I puerto de la cruz på tenerife så har de en fantastisk dyrepark som har fått masse priser, og det beste med hele parken er at man ser at de virkelig brenner for dyrene og at dyrene har det kjempe bra.

Loro parque heter den. de har til og med show med spekkhoggere :hjerte: og utrolig søte show med delfiner og sjøløver.

Skrevet

I Loro parque har vi også vært, og syntes det var kjempebra:) Jeg ble tatt opp til et sjøløve show, og fikk kysse den største av de:)

Skrevet (endret)

Jeg har også vært i Loro park på Tenerife og synes den var flott.

På Grand Canaria er den en park som heter Palmitos park. Den er mindre, men en koselig park å besøke.

Ellers har de en flott dyrepark i Ålborg som absolutt er verdt et besøk og ikke så langt å reise.

Eventuelt besøke dyreparken i kristiansand da.

Endret av caroprins
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_mint_*
Skrevet

Loro Parque er super!!! Hadde både spekkhogger og delfinshow!En dag var nesten for lite tid der!!:o)

Har òg vert i Palmitos. Likte oss veldig godt der også. Showene med rovfuglene var imponerende!

(Vi var der før skogbrannen var og de måtte slippe løs alle dyrene. Er ikkje sikker på om de har fått alt og alle på plass igjen etter det, men håper det!!!!)

:)

Skrevet

Mallorca har Safari Zoo (jeg har aldri hvert i denne parken og kan ikke gå god for hvordan det er der) og Marineland (der har jeg vært og det var veldig bra!)

Skrevet

Palmitos Park er gjenåpnet og restituert. Var der i sommer.

Etter at vi var der, har de også fått ferdig akvariet, slik at de nå har delfiner der.

Men Palmitos Park er jo ingen dyrehage, men en fuglepark (som også har et noen bavianer og akvarieavdeling.

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

Skriver under på Mallorca - marineland! Ryddig, flott park. De har delfinshow også. De har også bademuligheter (sjø) mener jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...