Gå til innhold

Ungutter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bare pass på så dere ikke ender opp som Samantha Jones og hennes elskovssyke unge elsker Sam Jones i SATC...

:popcorn:

Fortell, fortell... :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fortell, fortell... :popcorn:

Det er en episode i SATC der Samantha Jones blir oppringt av en hel haug av folk som skal ha tak i en annen Sam Jones. Denne andre Sam Jones viser seg å være en unggutt i college som Samantha selvfølgelig pløyer over...det ender med at Sam forelsker seg i Samantha og meget innstendig erklærer sin desperate kjærlighet for henne... :gjeiper:

Samantha var bare interessert i sexen, mens unggutten ville ha mer...

• Liker 1
Skrevet
Det er en episode i SATC der Samantha Jones blir oppringt av en hel haug av folk som skal ha tak i en annen Sam Jones. Denne andre Sam Jones viser seg å være en unggutt i college som Samantha selvfølgelig pløyer over...det ender med at Sam forelsker seg i Samantha og meget innstendig erklærer sin desperate kjærlighet for henne... :gjeiper:

Samantha var bare interessert i sexen, mens unggutten ville ha mer...

Aha, det er jo kjipt når folk vil forskjellige ting. Nå har ikke jeg ONS, så jeg er altså faktisk interessert i (og er i) et forhold når det gjelder yngre menn :) Han må dog være minst 18, ellers synes jeg det blir litt klamt.

Skrevet
Bare pass på så dere ikke ender opp som Samantha Jones og hennes elskovssyke unge elsker Sam Jones i SATC...

:popcorn:

Litt rart at det er så provoserende at enkelte kvinner foretrekker yngre menn. :)

Skrevet

Selv om jeg hadde vært singel ville jeg aldri ha innledet et forhold med en såpass mye yngre mann....må ha en mer voksen en som samlivspartner, ja...

Skrevet
Selv om jeg hadde vært singel ville jeg aldri ha innledet et forhold med en såpass mye yngre mann....må ha en mer voksen en som samlivspartner, ja...

Ja, men folk er jo forskjellige. Jeg ville ikke vært i et forhold med en som var mer barn enn mann, poenget er han er en ung mann med kvaliteter jeg setter pris på og som få "eldre" menn har. Forholdet jeg er i er altså voksent og stabilt.

Kan jeg spørre om hva du selv synes er akseptabel aldersforskjell begge veier når det gjelder dine egne forhold? :)

Skrevet
Ja, men folk er jo forskjellige. Jeg ville ikke vært i et forhold med en som var mer barn enn mann, poenget er han er en ung mann med kvaliteter jeg setter pris på og som få "eldre" menn har. Forholdet jeg er i er altså voksent og stabilt.

Kan jeg spørre om hva du selv synes er akseptabel aldersforskjell begge veier når det gjelder dine egne forhold? :)

Ja, det kan jeg godt! Jevngammel hvis han er moden nok og opp til ti år eldre. :)

Skrevet
Ja, det kan jeg godt! Jevngammel hvis han er moden nok og opp til ti år eldre. :)

Det positive her er jo at om vi hadde gått ut på byen sammen hadde vi ihvertfall ikke endt opp med å slåss om den samme mannen :ler:

Skrevet
Det positive her er jo at om vi hadde gått ut på byen sammen hadde vi ihvertfall ikke endt opp med å slåss om den samme mannen :ler:

Tja...hvis jeg hadde vært singel og ute etter en heit natt kunne det kanskje ha kommet til knuffing! :lur:

Skrevet
Tja...hvis jeg hadde vært singel og ute etter en heit natt kunne det kanskje ha kommet til knuffing! :lur:

Men nå glemmer vi noe viktig, da... De aller fleste steder har jo aldersgrense langt over 18 år. Med mindre vi skulle tatt oss en tur på den lokale ungdomsklubben? Kan jo hende de har noen heite ledere der også :skratte:

Skrevet
Men nå glemmer vi noe viktig, da... De aller fleste steder har jo aldersgrense langt over 18 år. Med mindre vi skulle tatt oss en tur på den lokale ungdomsklubben? Kan jo hende de har noen heite ledere der også :skratte:

:hoho:

Yikes! Barnerov!!

Skrevet

Jeg ville foretrukket en som er 5 år yngre fremfor en 10 år eldre.

Men de som er 5 år yngre enn meg er vel egentlig ikke unggutter...

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg er en 17 år gammel gutt som overhode ikke hører hjemme i "nettkategorien" jeg er rett og slett ganske desperat etter å bli lært opp, fordi trenger erfaring før jeg skal ut i noe jeg nekter å gjøre uerfaren.. :P

Endret av Trampe
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva er galt i at vi har det litt gøy?

det er jo veldig lærerikt for dem.

Det er dette jeg tenker når jeg flørter og sjekker opp 16 år gamle jenter, også.

Hilsen 28 år og kåt på jenter i puberteten. :sikle:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ungjenter tiltrekkes erfarne av samme grunn ungutter tiltrekkes erfarne.

Så kan det være gøy, pirrende og opphissende.

• 4 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Skya (mod)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Turnoff for meg.

Jeg har lært opp en mann (jevnaldrende) og kunne ikke tenkt meg det igjen. Jatakk til en som har erfaring når jeg selv har erfaring, det blir noe annet når begge er "uskyldige".

Jeg tenner på eldre menn, ca 10 år eldre enn med +/-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...