Gå til innhold

Ungutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en godt moden kvinne og blir veldig tent av å ligge med unge menn. Så myke og fine. Uten kroppshår. Og villige. At de kommer raskt skjønner jeg ærlig talt ikke noe problem med, da de raskt er klar for ny runde. Ofte flere ganger.

Eldre menn blir lite spennende. Der er det kun en runde og så er det over på ryggen og over ut...

Anonymous poster hash: 1f24d...7da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse, samt svar.

- Magnfique, mod.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Hei :)

Når jeg surfer rundt på nettet, så møter jeg ofte på poster, annonser etc. der unge gutter søker sex med eldre damer eller opplæring pga. de er jomfru.

Hva tenker dere når dere leser slike ting? Er det turnoff eller turnon?

Se på sol.no for eksempel, der er det mange annonser der det søkes etter sex.

Se på denne for eksempel: http://debatt.sol.no/content/soker-laere-partnerplass

Vi eldre damer kan jo bare velge og vrake, mellom yngre og eldre menn

Hva foretrekker dere?

svarer dere på slike annonser?

Jeg må inrømme at jeg synes det er en turnon, når jeg ser for meg smilet de får når de ser en ekte damekropp for først gang :D

Hva er galt i at vi har det litt gøy?

det er jo veldig lærerikt for dem.

I utgangspunktet er det ikke noe gale med det, så lenge man tar hensyn til at maktbalansen kan være noe skjev. Mange unge gutter og menn fantaserer om en eldre kvinne. For min del så ville et slikt forhold vært en berikelse i livet når jeg var yngre, selv om jeg egentlig holder en knapp på sex og kjærlighet.

Det er ingenting i veien for det du beskriver, forholdet kan være både varmt og kjærlig selv om det i utgangspunktet er sex som står på menyen.

Skrevet

dont feed the trolls . please

Anonymous poster hash: 437d2...e44

• Liker 1
Skrevet

Har fantasert litt om yngre gutter. Det er gjerne dette med kåtheten/viriliteten deres. At de feks stod klar med den knallharde pikken, og at de bare var så kåte at de sukket når man tok dratak i forhuden deres.

Jeg er 33 år gammel, så er jo ikke sånn ubergammel, men toget er nok gått for meg. Vet ikke om å leve ut fantasien med en ung pjokk på 20-22 hadde vært like bra som det er i fantasien.....Dessuten er jeg jo etablert nå, så toget er gått for min del.

Anonymous poster hash: ad74c...548
Skrevet

En ung mann har godt av å bli opplært av en godt voksen kvinne. Det hadde jeg selv som ung. Unge jenter har godt av å bli opplært av eldre menn. Slik er det. Mennesker med erfaring er alltid de beste til og lære opp.

Skrevet

Har fantasert litt om yngre gutter. Det er gjerne dette med kåtheten/viriliteten deres. At de feks stod klar med den knallharde pikken, og at de bare var så kåte at de sukket når man tok dratak i forhuden deres.

Jeg er 33 år gammel, så er jo ikke sånn ubergammel, men toget er nok gått for meg. Vet ikke om å leve ut fantasien med en ung pjokk på 20-22 hadde vært like bra som det er i fantasien.....Dessuten er jeg jo etablert nå, så toget er gått for min del.

Hei, hva mener du med at toget har gått? Ingen ting har godt hvis du prøver og hva mener du med at du har blitt etablert

Anonymous poster hash: a6771...8cc

Skrevet

Du hadde absolutt hatt sjangsen på en ung mann på 20 i din alder.;) Er ingen ting som er deiligere enn ei dame i 30- årene. Husker da jeg var lærling og vi var på en firmatur. Vi hadde badsstu og badestamp der vi var. Vi satt ute i badestampen og tok noen drinker da jeg kom i kontakt med ei milf på 33 år. Vi flørtet hele kvelden mens vi satt i badestampen. Det hele endte opp med flørting under middagen og utpå kvelden. Kvelden endte opp med vill hemningsløs sex på hennes rom. Aldri før har jeg vært mere kåt, og slikket henne neten 1 time å koset med henne før vi knullet 3-4 timer. Jeg kom 4 ganger i løpet av den kvelden. Aldri hatt det bedre, og hun elsket måten jeg forgudet henne på. Det var min første erfaring med ei erfaren dame. Den natten står fortsatt som det mest spennende og deiligste jeg har opplevd siden jeg debuterte. Hun ble kåt av at jeg hadde ståkuk hele kvelden i badestampen og mens vi flørtet utpå kvelden. Så når hun tok av meg boxeren og den harde pikken stod rett imot henne ble hun helt vill av kåthet.;)

Anonymous poster hash: 888eb...3cf

Gjest Godjente
Skrevet

Jeg har opplevd også at unge menn kan bli både betatt og kåt. Engang ble jeg direkte sjekket opp av en kompis av min sønn. Og han ville ikke gi seg, kom på besøk når sønnen min var borte, gav komplimenter osv..

Men jeg gav beskjed at det ikke var aktuelt.

Opplever også stadig unggutter som prøver seg for sex!

Mange som tenner på eldre kvinner. selv foretrekker jeg ikke så høy alderforskjell. Ti +- får holde :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd også at unge menn kan bli både betatt og kåt. Engang ble jeg direkte sjekket opp av en kompis av min sønn. Og han ville ikke gi seg, kom på besøk når sønnen min var borte, gav komplimenter osv..

Men jeg gav beskjed at det ikke var aktuelt.

Opplever også stadig unggutter som prøver seg for sex!

Mange som tenner på eldre kvinner. selv foretrekker jeg ikke så høy alderforskjell. Ti +- får holde :)

Han syns sikkert du er ei deilig milf da, hehe.;) Moren til en kompis av meg, var også veldig digg. Hadde sex med henne da jeg var 23 år da, men da var sønnen flyttet ut da. Skjedde bare en gang da, hehe.:P

Skrevet (endret)

Ser for meg at damene som ønsker å lære opp en jomfru ikke er mer attraktiv enn jomfrugutten.

Endret av Summers
Skrevet

Ser for meg at damene som ønsker å lære opp en jomfru ikke er mer attraktiv enn jomfrugutten.

Har det noe å si da, så lenge de begge får nytte og glede av hverandre?

Anonymous poster hash: cf568...a7e

Skrevet

Har det noe å si da, så lenge de begge får nytte og glede av hverandre?

Anonymous poster hash: cf568...a7e

Om de får nytte og glede av hverandre så har det selvsagt ikke noe å si, men de fleste som ønsker eldre kvinner ønsker jo de attraktive eldre kvinnene ikke en eller annen sjuskete gammel dame.

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare tull. Hun jeg hadde sex med da jeg var ung og uerfaren var dritsexy, som kunne fått nesten hvem hun ville. Hun så ut som ei gudinne. Har man lyst, så har man lov. Hva får deg til å tro at kvinner som liker yngre gutter, ikke ser bra ut?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå klokker jeg inn på 40, da... Men jeg har ikke glemt meg sjøl først på 90- tallet.

Det har skjedd noe:

Det var slik før at modne kvinner overhode ikke var interessert i unge menn, basta! -Menn fikk vær så god å skaffe seg erfaring først og så kunne man se på det. Det var ikke de som skulle lære opp. Helst skulle han være ferdig utlært før han krøp til sengs med noen som helst ("Det verste en kvinne kan komme ut for, er en seksuelt uerfaren mann" fikk en kvinnelig 'sexolog' seg til å skrive - tror det var i et Vi Menn i 1995/96).

Kan det være så, at vi glir mot en virkelighet med mer generøst innstillte kvinner?

Endret av draug 75
Skrevet

Har nok en fantasi om yngre gutter ja.. Jeg har passert 30, og kunne godt ha ligget med noen på 20. Det er noe med det unge,virile, veltrente, nysgjerrige og ivrige. Har gjerne lyst å lære opp :) Men det får forbli en fantasi, for jeg er etablert. Men liker også eldre menn også da. Det beste av to verdener :) Synd jeg ikek får oppleve det :P hehe

Anonymous poster hash: 2ddc3...0e5
Skrevet

Må vel være en god følelse for dere modne kvinner å forføre og ha kontroll på en ungutt når dere tar jomfrudommen han har? Jeg ville tro dere kan gjøre som dere vil og bestemme mer enn en som veit hva han vil? En stiv kuk som er stiv samma faen hvor mange ganger han har kommet?

Dere kvinner altså...

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

- Magnifique, mod.

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...