Gå til innhold

Ungutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Når jeg surfer rundt på nettet, så møter jeg ofte på poster, annonser etc. der unge gutter søker sex med eldre damer eller opplæring pga. de er jomfru.

Hva tenker dere når dere leser slike ting? Er det turnoff eller turnon?

Se på sol.no for eksempel, der er det mange annonser der det søkes etter sex.

Se på denne for eksempel: http://debatt.sol.no/content/soker-laere-partnerplass

Vi eldre damer kan jo bare velge og vrake, mellom yngre og eldre menn

Hva foretrekker dere?

svarer dere på slike annonser?

Jeg må inrømme at jeg synes det er en turnon, når jeg ser for meg smilet de får når de ser en ekte damekropp for først gang :D

Hva er galt i at vi har det litt gøy?

det er jo veldig lærerikt for dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Turnoff.

Jeg har aldri hatt noe "opplæringskall", og foretrekker en voksen mann som vet hva han gjør :)

Skrevet

Man kan jo tenke i lengden da...

Tenk deg når de begynner å få teken på det det, da er jo alt arbeidet verdt det! Unge duracellkaniner, som bare vil ha en ting :lol:

Skrevet

Litt.. Turnoff? Jeg tenner litt på alder, og vil helst at han skal være ti år eldre enn meg, pluss minus.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Turnon for min del.

Jeg liker tanken på å lære ham opp. Og jeg liker å tenke på at jeg gir ham en stor nytelse. Egentlig tenner ejeg også på eldre menn, av samme grunn: opplæring/lærerforhold pluss at jeg gir ham nytelse han ellers ikke ville fått

Gjest Gjest_igjen
Skrevet

Er det noen her som har lært opp noen som han i den annonsen på sol.no?

Jeg har gjort dette før, og jeg angrer ikke.

Slike ungutter blir helt ville når de først får smaken på sex!

Anbefales!

Si ifra om dere kontakter han, og åssen det går;p

Skulle ønske jeg bodde i kristiansand :sur:

Skrevet

Turn off...

Men selvfølgelig, syns du det er moro er det vel bare å kjøre på.

Gjest Gjest_gjest
Skrevet

Skulle ønske Damene synes det var turnon...

Jeg er i hvertfall helt vill etter eldre damer.

Nobody wants a virgin anyway :(:rodme:

Skrevet
Skulle ønske Damene synes det var turnon...

Jeg er i hvertfall helt vill etter eldre damer.

Nobody wants a virgin anyway :(:rodme:

Det er så absolutt en turn on! Jeg har alltid like yngre menn eller gutter, og jeg forstår meg ikke på damer sonm kun liker menn som er 10 år eldre enn dem. Snakk om at de går glipp av mye moro! Det å lære opp en jomfru høres helt deilig ut. :rødme:

Skrevet

Aldri tent på yngre menn. Ikke eldre heller, for den saks skyld :)

Gjest Gjest_gjest
Skrevet
Det er så absolutt en turn on! Jeg har alltid like yngre menn eller gutter, og jeg forstår meg ikke på damer sonm kun liker menn som er 10 år eldre enn dem. Snakk om at de går glipp av mye moro! Det å lære opp en jomfru høres helt deilig ut. :rødme:

Haha :P

Go for it then! ;)

Skrevet

Turnoff - jeg har alltid likt eldre menn

Skrevet
Haha :P

Go for it then! ;)

Maybe I will. :) Nå er ikke jeg så veldig gammel (26), men jeg merker likevel at samfunnet forventer at jeg kun skal like eldre gutter/menn. Er så lei av alle disse normene...

Skrevet
Hei :)

Når jeg surfer rundt på nettet, så møter jeg ofte på poster, annonser etc. der unge gutter søker sex med eldre damer eller opplæring pga. de er jomfru.

He,he...saken er helt grei, men du trenger ikke gjøre som om du dumper inn i disse annonsene helt uskyldig. Du oppsøker dem...søker etter dem :-)

Skrevet (endret)

Det er min annonse:P

Håper noen damer synes det er en turnon :P

Skal ikke hindre dere i å ta kontakt om dere synes det ;)

Men litt ontopic igjen..

Hva gjør at dere liker/ikke liker ungutter?

Endret av sørlærling
Skrevet
Men litt ontopic igjen..

Det er ikke det at jeg ikke liker - jeg tenner bare ikke på unggutter. Modne menn er tryggere, mer selvsikre, erfarne og stødige - unggutter er ivrige og søte som marsipan, javisst, men ikk stabile nok for meg.

Skrevet
Det er min annonse:P

Håper noen damer synes det er en turnon :P

Skal ikke hindre dere i å ta kontakt om dere synes det ;)

Men litt ontopic igjen..

Utseendet og uskyldigheten er vel de viktigste grunnene til at jeg tenner mer på unge gutter. :) Glatte ansikter og den ungdommelige sjarmen. De fleste menn blir bitre og mer kravstore jo eldre de blir (litt latterlig, spesielt med tanke på at de selv er blitt tregere og mindre attraktive), og det starter allerede i midten av 20-årsalderen. Dessverre.

Skrevet
Men litt ontopic igjen..

De er mer uskyldige, oppriktige, ikke redd for å si akkurat det de føler, er ikke for voksne til å like å leke, mer interessante å snakke med, de er på et stadium i livet hvor de ikke vet hva fremtiden vil bringe og lever helt og fullt en dag om gangen, de har ikke rukket å bli bitre pga. de "voksnes" bruk og kast mentalitet når det gjelder forhold og sex, de har høy energi, og de er veldig intense, de er oppmerksomme på hva DU liker i sengen i motsetning til menn som kjører på med en teknikk de tror er perfekt fordi det funket på eksen, synes de er mye flinkere til å behandle en kvinne som en kvinne enn hva voksne menn er, de har som oftest gode manerer og gir med glede selv om det kanskje er et sølvsmykke til 200 kr og ikke en diamant kjøpt som pliktgave til bursdagen :rødme:

Skrevet

Bare pass på så dere ikke ender opp som Samantha Jones og hennes elskovssyke unge elsker Sam Jones i SATC...

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...