Gjest Gjest_hei_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 hei jeg lurer altså på hvordan jeg kan få sendt en liten filmsnutt til min familie over nett? har g/hot mail, men der går det jo ikke da filen er for stor. vet også at jeg kan laste filmen inn på feks. youtube, men vil helst unngå å legge den "offentlig"/og måtte opprette konto der. har også prøvd meg på rapidshare.com, men det funker jo aldri. står bare at kapasiteten er full (gratis versjonen), så familien min får beskjed om å hente filmen senere...dette står det hver gang de prøver linken til filmen (som jeg da har lastet inn). noen tips? tusen takk!
Pingting Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har brukt gratisvarianten på filemail.com et par ganger, ser ut til å funke fint.
Zealuu Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 megaupload kan fungere, men den blir ikke der til evig tid. Det skal ikke være noe problem å få tilgang til å laste ned, iallefall.
Gjest TS Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har brukt gratisvarianten på filemail.com et par ganger, ser ut til å funke fint. megaupload kan fungere, men den blir ikke der til evig tid. Det skal ikke være noe problem å få tilgang til å laste ned, iallefall. oi, så raske svar! tusen takk jeg prøver meg på filemail først, så skal jeg ha megaupload i bakhodet igjen; tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har brukt gratisvarianten på filemail.com et par ganger, ser ut til å funke fint. Filemail er genialt!
Pingting Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Filemail er genialt! Vanligvis! Men ikke når du prøver å sende noe til en datatilbakestående person som nekter å høre på noen forklaring fordi hun skal klare det selv og så ender med å bruke opp alle 10 nedlastningene og fortsatt ikke finner fila på maskina si Endret 16. februar 2010 av Pingting
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Vanligvis! Men ikke når du prøver å sende noe til en datatilbakestående person som nekter å høre på noen forklaring fordi hun skal klare det selv og så ender med å bruke opp alle 10 nedlastningene og fortsatt ikke finner fila på maskina si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå