Bentix Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er det noen som vet om noen friluftsgrupper i Oslo? Jeg er 25 år og synes det hadde vært gøy å dra på turer o.l sammen med fler i omtrent samme alder Fint om noen vet om noen grupper som finner på sånne ting. er ikke student, så får ikke vært med på de gruppene.
Bentix Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 Har sett litt på det, men det så ut til at det var fra 13 til 26 eller noe..sååå det var litt for ungt igjen hehe...skal ikke være lett!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Du kan vel uansett ta kontakt med DNT i Oslo, de har jo mange forskjellige grupper...
Virvel Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 DNT Ung har mange arrangementer, og det er ikke alt som er for alle mellom 13 og 26, noe er for de "eldre" unge også. Men bare rabatten du får på hyttene er grunn nok til å melde seg inn, synes jeg - hvis du har tenkt å benytte deg av dem, da. Også kan det jo bli lettere å komme i kontakt med likesinnede, og kanskje starte en egen liten turgruppe?
Bentix Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2010 Takk for tipset jeg har tenkt å melde meg inn i DNT uansett, kanskje man kommer seg mer ut på tur er du medlem eller virvel?
Virvel Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Jepp! Men det er dessverre siste året jeg kan være ungdomsmedlem.
Bentix Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2010 Jepp! Men det er dessverre siste året jeg kan være ungdomsmedlem. Har du vært med på noen av turene deres eller noe? hvordan er det? er kjipt å bli voksen noen ganger hehe
Virvel Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har min egen turkompis, så vi går stort sett for oss selv. Har ikke vært med på noen av de arrangerte turene, men har hørt mye bra - selv om de fleste nok vil være yngre enn deg. Men du kan jo være med på "voksenturer" også? Det pleier å være god blanding av alder og kjønn, og man blir så utrolig fort kjent med folk når man er på tur.
Bentix Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2010 Alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker jeg var bare litt bekymret for å havne ett sted der det bare var pensjonister eller noe
Chakoya Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Vil tipse om dette: Vil du være med og skape en aktiv fritid i samvær med andre positive mennesker? Vennekompaniet er en venneklubb med ca 80 personer, de fleste single, som arrangerer turer, fester, kinobesøk, vinsmaking, matkvelder, hytteturer ved fjord og til fjells, sykling i inn og utland og mye annet. Vi ønsker å bli kjent med flere i alderen 30 - 50 år som vi kan dele opplevelsene med. Vi har program med varierte aktiviteter hele året. Les mer om aktiviteter, program og hvem vi er her på våre nettsider. Er du interessert, så ta kontakt i dag! http://www.vennekompaniet.no/ Ser at alderen er litt høyere, men kan jo undersøke muligheten her? Endret 28. februar 2010 av Chakoya
Bentix Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2010 Vil tipse om dette: http://www.vennekompaniet.no/ Ser at alderen er litt høyere, men kan jo undersøke muligheten her? Hei Tusen takk for tipset! Høres ut som en veldig morsom organisasjon som finner på mye gøy Ser jo alderen er litt høyere enn min egen, men er det mange unge som er medlemmer også?
Chakoya Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Vet ikke om dem har yngre medlemmer, men jeg tenkte at det kan vel alltids gå an å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå