Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 funker den hos dere? verken msn, hotmail.com eller e-buddy virker
Gjest Iah Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Har også hatt problemer med å logge meg på MSN de siste dagene. Hotmail har jeg derimot ikke opplevd feil med.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 funker den hos dere? verken msn, hotmail.com eller e-buddy virker Var sånn hos meg igår også. Oslo. Kom på nettet ellers.
Gjest lulua Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Den var sånn hos meg i går kveld også, kom verken inn på msn eller hotmail
kontorstol Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Samme her. Det fungerte fint til jeg logget av og skulle på igjen. Verken msn eller www.hotmail.com fungerte.
Gjest Marlo Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 funker den hos dere? verken msn, hotmail.com eller e-buddy virker Er du forundret over at det ikke fungerer? Fatter ikke at noen i det hele tatt ønsker å bruke msn eller hotmail da det er så virusinfisert og lett å hacke at det er til å grine av ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå