karolein Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Siste normale mensperiode varte fra 15.-18.01.2010. 30.01 fikk jeg veldig sterke smerter i venstre eggstokk, og har tenkt at dette derfor har vært eggløsning. To dager senere, 01.02., kom en svak blødning som varte i 4 dager. Den var veldig svak til å begynne med, og ble litt mørkere den tredje dagen, men den siste dagen var blødningen veldig svak, lys rosa igjen. Nå venter jeg på mensen som skulle ha kommet 12.02 ifølge min relativt stabile syklus. Føler meg veldig trøtt om dagen, har ikke energi til noe som helst. Husarbeid må jeg tvinge meg selv til å utføre, og en gåtur midt på dagen/nærmere kvelden hjelper ikke på. Har fått konstatert halsbetennelse hos legen, og går på penicillin, men jeg lurer på om det er pga den at jeg er kvalm og uggen. Har tidligere bare reagert på antibiotikum ved å få løs mage, ikke kvalme. Tok en negativ test i blødningsperioden etter det jeg tror er eggløsning, og tok også en negativ test 4 dager før forventet mens. Men mensen er fortsatt ikke kommet. 4 dager over tiden nå. Kan jeg ta en ny test nå? Er umenneskelig trøtt og sliten her jeg sitter, og har blitt helt hekta på vaniljeyoghurt, uten at det trenger å ha noen betydning..
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Ingen her kan gi deg noe bedre svar enn en test. Hvis du har stabile sykluser bør jo 4 dager på overtid kunne gi en riktig test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå