Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hei I dag tok jeg mot til meg og inviterte den nye kjæresten min og barna hans på hyttetur. Jeg trodde egentlig han kom til å takke nei (han hadde egentlig andre planer). Men så sier han at det vil han gjerne...! Først ble jeg kjempeglad, men nå er jeg litt redd. Vi skal være sammen med mine barn og noen i min familie, og de har aldri møttes før. Jeg er livredd for at de ikke finner tonen og at det blir for tett... Dessuten skal vi stå slalom, og jeg er helt nybegynner, mens han er kjempeflink... Hjelp! Kan dere muntre meg opp? Håper dere kan si at det kommer til å gå bra....
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Menijøssealledagersnavn da. Selvfølgelig går det bra! En gang må bli den første uansett. Lag nå ikke problemer før dere kommer dit! Kose seg masse på tur!
Gjest Gjest (ts) Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Menijøssealledagersnavn da. Selvfølgelig går det bra! En gang må bli den første uansett. Lag nå ikke problemer før dere kommer dit! Kose seg masse på tur! Takk! Jeg bare vet med meg selv at jeg kommer til å gå med sommerfugler i magen i flere dager nå... Heldigvis er han en sosial fyr. Men han er nok hakket mer "ordentlige" enn oss, mht grenser overfor barna bla. Det vil jo vise seg, jeg har bare kjent han i 3 mnd....
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Det går nok strålende. Men hvorfor spurte du hvis du trodde han ville si nei..?
Gjest Gjest (ts) Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Det går nok strålende. Men hvorfor spurte du hvis du trodde han ville si nei..? det var vel fordi jeg hadde et ørlite håp om at han skulle si ja:-) håper vi fortsatt er kjærester etter turen, kanskje vi kommer nærmere hverandre også, hvem vet?!