Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hei I dag tok jeg mot til meg og inviterte den nye kjæresten min og barna hans på hyttetur. Jeg trodde egentlig han kom til å takke nei (han hadde egentlig andre planer). Men så sier han at det vil han gjerne...! Først ble jeg kjempeglad, men nå er jeg litt redd. Vi skal være sammen med mine barn og noen i min familie, og de har aldri møttes før. Jeg er livredd for at de ikke finner tonen og at det blir for tett... Dessuten skal vi stå slalom, og jeg er helt nybegynner, mens han er kjempeflink... Hjelp! Kan dere muntre meg opp? Håper dere kan si at det kommer til å gå bra....
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Menijøssealledagersnavn da. Selvfølgelig går det bra! En gang må bli den første uansett. Lag nå ikke problemer før dere kommer dit! Kose seg masse på tur!
Gjest Gjest (ts) Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Menijøssealledagersnavn da. Selvfølgelig går det bra! En gang må bli den første uansett. Lag nå ikke problemer før dere kommer dit! Kose seg masse på tur! Takk! Jeg bare vet med meg selv at jeg kommer til å gå med sommerfugler i magen i flere dager nå... Heldigvis er han en sosial fyr. Men han er nok hakket mer "ordentlige" enn oss, mht grenser overfor barna bla. Det vil jo vise seg, jeg har bare kjent han i 3 mnd....
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Det går nok strålende. Men hvorfor spurte du hvis du trodde han ville si nei..?
Gjest Gjest (ts) Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Det går nok strålende. Men hvorfor spurte du hvis du trodde han ville si nei..? det var vel fordi jeg hadde et ørlite håp om at han skulle si ja:-) håper vi fortsatt er kjærester etter turen, kanskje vi kommer nærmere hverandre også, hvem vet?!
felgen Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Haha, den fella der gikk jeg i også. Mor spurte meg om jeg ville ha med min kjære på hyttetur, og jeg fleipet om det til han. Og han svarte at ja takk, det vil jeg gjerne. Jeg hadde overhodet ikke forventet at han skulle si ja, men det ble faktisk rett så hyggelig. Han kom godt over ens med mine, og redselen for at det skulle bli kleint var helt ubegrunnet. Kos deg på tur, ikke stress! (Hilsen en som ikke hadde stått på slalåm på seksten år, og selvsagt presterte å slå hjernerystelse på første turen med sin kjære.. )
Gjest Gjest (ts) Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Hei I dag tok jeg mot til meg og inviterte den nye kjæresten min og barna hans på hyttetur. Jeg trodde egentlig han kom til å takke nei (han hadde egentlig andre planer). Men så sier han at det vil han gjerne...! Først ble jeg kjempeglad, men nå er jeg litt redd. Vi skal være sammen med mine barn og noen i min familie, og de har aldri møttes før. Jeg er livredd for at de ikke finner tonen og at det blir for tett... Dessuten skal vi stå slalom, og jeg er helt nybegynner, mens han er kjempeflink... Hjelp! Kan dere muntre meg opp? Håper dere kan si at det kommer til å gå bra.... Å, nei! Han blir kanskje ikke med likevel :-( det var noe med eksen hans, vet ikke hva det dreier seg om, men jeg har en dårlig følelse. Nå som jeg hadde begynt å glede meg.... Kjenner spekulasjonene komme: tenk om han synes jeg spurt for tidlig! Eller at han synes jeg maser, er desperat eller noe...? Eller kanskje eksen ikke liker tanken på at han tar med barna på ferie med "fremmede"? Jaja, jeg håper han ringer snart og forteller meg om hva det dreier seg om i hvert fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå