Gjest TS Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hehe! Denne tråden er vel mest for jenter, men gutta kan få svare de også selvfølgelig. I går hadde jeg en skikkelig drittdag. Jeg gråt om morgenen fordi jeg var trist og lei av alt. Så dro jeg til legen hvor jeg skulle få en sykemelding og han spurte meg masse spørsmål om hvorfor jeg var så deprimert og da begynte jeg å gråte (kjempe flaut ). Og da jeg hadde vært hos legen å drete meg noe så kraftig ut, klarte jeg ikke slutte å gråte, så jeg gråt hele veien hjem også. Jeg kan bare understreke at jeg aldri gråter forran andre mennekser, men i går klarte jeg ikke holde meg. Har dere hatt dager hvor dere bare gråter og furter hele dagen?
Gjest leiseg Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hehe! Denne tråden er vel mest for jenter, men gutta kan få svare de også selvfølgelig. I går hadde jeg en skikkelig drittdag. Jeg gråt om morgenen fordi jeg var trist og lei av alt. Så dro jeg til legen hvor jeg skulle få en sykemelding og han spurte meg masse spørsmål om hvorfor jeg var så deprimert og da begynte jeg å gråte (kjempe flaut ). Og da jeg hadde vært hos legen å drete meg noe så kraftig ut, klarte jeg ikke slutte å gråte, så jeg gråt hele veien hjem også. Jeg kan bare understreke at jeg aldri gråter forran andre mennekser, men i går klarte jeg ikke holde meg. Har dere hatt dager hvor dere bare gråter og furter hele dagen? Gråter 3. dag på rad nå!
Gjest Diane Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er vel vanligvis ikke av den typen som gråter mye, men de siste ukene har jeg gjort det. Det kommer vel av at jeg er sliten, det skjer mye med mennesker jeg er glad i, og at jeg føler meg ganske maktesløs til tider.
Chiyo Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Gråter 3. dag på rad nå! Stakkars! Jeg har også gråte dager. Hadde en i går jeg også. Men er blid i dag.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har av og til dager jeg gråter hele dagen. Det går som regel bra ute bland folk, men er jeg hjemme en hel dag, er det store sjanser for at jeg gråter ganske mye den dagen.
Gjest megvel Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Ja, jeg har også sånne dager. Ikke foran andre som regel, det måtte være samboeren min om noen. Jeg "tørker ut" rundt andre. Men alene kan jeg gråte i timesvis noen ganger.
Gjest tristans Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 I dag har jeg grått uavbrutt "når jeg har hatt anledning". Høres rart ut, kanskje, men man kan jo ikke bryte sammen overalt alltid. Stod opp og fikk ungene på skolen, brøt sammen. Vanskelig å stelle seg og sminke seg mens man stortuter, forresten. Kjørte til en avtale på sykehuset og gråt hele veien opp. Tørket tårene og gikk inn til avtalen. Pratet med lege og sykepleier og resepsjonsdamen og smilte og lo, satte meg i bilen og stortutet igjen. Hulke-grining. Stoppet på Rema, tørket tårene og gikk og handlet. Pratet og smilte til kassadamen. Satte meg i bilen og hulket videre. Hjem og hulke litt. Tørke tårene til ungene kommer hjem. Lage middag. Spise middag. Gjøre lekser. Støvsuge og rydde litt. Regner med å fortsette tutingen når ungene er gått til køys. Dette er min vinterhverdag.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Jada, jeg har hatt slike dager siden puberteten gjorde sitt inntog for seksten år siden. Oftest på kvelden når jeg har lagt meg.
Kjetil S. Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Nei, men jeg har veldig ofte noen korte perioder hvor jeg kan få skikkelig tårer i øynene, og aller oftest ved veldig medfølelse når noe er ekstra godt (positivt) for noen. :-)
Alladin Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Etter at min samboer flyttet ut for en mnd siden har jeg hatt flere dager hvor tårene har trillet uavbrutt. Tror faktisk ikke det er flere tårer igjen i meg. Etter at jeg fikk barna har jeg også blitt mye mer følsom, så jeg kan faktisk begynne å gråte av triste ting på TV. (kan være ganske flaut av og til) Men som Kjetil S. skriver; jeg kan også få tårer i øynene bare av å se at andre oppnår noe flott
Kjetil S. Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Ja, jeg er håpløs med filmer også!! :-))
Hinata Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Jeg kan gråte av alt mulig egentlig, hvis jeg har en dårlig dag, av filmer, barnefilmer også Får også litt tårer i øynene når jeg ser noe som jeg oppfatter som "stort", dvs et barn som sier noe søtt, gjør noe for første gang osv. Jeg tror jeg har vært sånn hele livet, husker ihvertfall at jeg satt og snufset til Løvenes Konge da jeg var liten
Gjest Iah Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Har dager hvor tårene sitter løst ja. Som regel uten noen opplagt grunn. Er generelt lettrørt også.
Troilltøva Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 dagene før tante rød kommer...da er jeg hormonzilla og gråter lett
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Ja, jeg gråter veldig lett. Mange dager kan jeg få tårer i øynene av en liten kommentar, eller hvis jeg ser noe trist skje med noen. Pinlig at jeg ikke alltid klarer å stoppe det blandt andre. I dag var en dag hvor jeg ble minnet om vonde ting, og jeg gråt nesten da ting skar seg før jeg skulle gå og danse. Var helt håpløs og skjelven under den timen.
Chiyo Skrevet 17. februar 2010 #17 Skrevet 17. februar 2010 I dag har jeg grått uavbrutt "når jeg har hatt anledning". Høres rart ut, kanskje, men man kan jo ikke bryte sammen overalt alltid. Stod opp og fikk ungene på skolen, brøt sammen. Vanskelig å stelle seg og sminke seg mens man stortuter, forresten. Kjørte til en avtale på sykehuset og gråt hele veien opp. Tørket tårene og gikk inn til avtalen. Pratet med lege og sykepleier og resepsjonsdamen og smilte og lo, satte meg i bilen og stortutet igjen. Hulke-grining. Stoppet på Rema, tørket tårene og gikk og handlet. Pratet og smilte til kassadamen. Satte meg i bilen og hulket videre. Hjem og hulke litt. Tørke tårene til ungene kommer hjem. Lage middag. Spise middag. Gjøre lekser. Støvsuge og rydde litt. Regner med å fortsette tutingen når ungene er gått til køys. Dette er min vinterhverdag. Du kan i alle fall gjøre ting innimellom. Når jeg gråterblir ansiktet mitt helt puffy og jeg tørr ikke gå ut. Jeg gjemmer meg helt til ansiktet mitt ser helt normalt ut igjen.
Rosalie Skrevet 17. februar 2010 #18 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er veldig lettrørt, og da kommer tårene. men jeg har ikke gråtedager.
tineline Skrevet 17. februar 2010 #19 Skrevet 17. februar 2010 Jeg gråter dersom det har hendt noe trist, og av og til hvis jeg er ekstremt sliten (her om dagen begynte jeg nesten å grine fordi jeg måtte betale en regning). Men stort sett er sliten-grining over i løpet av et par hulk, og dersom det skjer noe trist, blir jeg så sliten at jeg ikke orker å gråte mer enn en halv til én time uansett. Deretter er jeg liksom tørr og døsig i kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #20 Skrevet 17. februar 2010 Øynene kan smile og munnen kan le, mem sorgen i hjertet kan ingen se...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå