Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er sammen med verdens nydeligste jente. Jeg tenker på henne stort sett 24 timer i døgnet. Vi har sex to ganger til dagen, men jeg vil ha mer. To ganger er tydligvis nok for henne. Hvordan kan jeg få henne på gli til en eller to runder til?
Antlers Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hvis 2 ganger er nok for henne kan du vel heller bara ta hånda til hjelp sånn ellers. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er normalt, men 2 ganger om dagen er godt over som er vanlig blant de jeg kjenner ihvertfall. Synes heller du skal fokusere på det positive, jeg. Du har ei dame som er klar for sex 2 ganger per dag, og det er jo fint for deg
felgen Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Det samme har jeg også lurt på når det gjelder min mann. Svar på spm er: Nei, du kan ikke bli for kåt på dama. Hva du kan gjøre med det? Sannsynligvis ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hvis 2 ganger er nok for henne kan du vel heller bara ta hånda til hjelp sånn ellers. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er normalt, men 2 ganger om dagen er godt over som er vanlig blant de jeg kjenner ihvertfall. Synes heller du skal fokusere på det positive, jeg. Du har ei dame som er klar for sex 2 ganger per dag, og det er jo fint for deg Jeg gjør det nå. Puler to ganger og runker to ganger om dagen. Men jeg synes det er litt ille at hun ikke lar meg slippe til. Det er jo litt min mus også
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Det samme har jeg også lurt på når det gjelder min mann. Svar på spm er: Nei, du kan ikke bli for kåt på dama. Hva du kan gjøre med det? Sannsynligvis ingenting. ahhhh, det er kjipt når kåtheten er usynkronisert.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jeg gjør det nå. Puler to ganger og runker to ganger om dagen. Men jeg synes det er litt ille at hun ikke lar meg slippe til. Det er jo litt min mus også Slutt å mas på henne. Mas er avtennende.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Slutt å mas på henne. Mas er avtennende. Hva faen vil du jeg skal gjøre? Jeg er jo overkåt på henne.
lizzie88 Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Hva faen vil du jeg skal gjøre? Jeg er jo overkåt på henne. Søk hjelp, før hun dumper deg :sukk:
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Søk hjelp, før hun dumper deg :sukk: hehe, tror ikke det er noen fare for at hun dumper meg. Jeg er en hingst.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Hvor ille er det å ha sex hvis du ikke har lyst til det? Det er 5 minutter jeg ber av hennes tid
Antlers Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Du er vel klar over at kvinner kan bli ganske såre nedentil av for mye sex? Hadde dere hatt dere 5 ganger èn dag for deretter å ha et par hviledager vil sårheten gå vekk. To ganger per dag, hver eneste dag, er kanskje hennes grense for å unngå å få vondt. Det er du som har "problemet" her, det er ikke noe reelt problem at du ikke får hatt deg mer enn to ganger per dag. Enten kan du søke hjelp, om du tror du er sexavhengig, ellers så kan du vente på at du blir litt eldre og håpe at det voldsomme sexbehovet gir seg. Det er altså ikke noe galt i å ha seg flere ganger om dagen, men det er heller ikke noe galt med dama di som synes 2 ganger er nok. At du skal forsøke å presse henne blir derimot helt galt.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Du er vel klar over at kvinner kan bli ganske såre nedentil av for mye sex? Hadde dere hatt dere 5 ganger èn dag for deretter å ha et par hviledager vil sårheten gå vekk. To ganger per dag, hver eneste dag, er kanskje hennes grense for å unngå å få vondt. Det er du som har "problemet" her, det er ikke noe reelt problem at du ikke får hatt deg mer enn to ganger per dag. Enten kan du søke hjelp, om du tror du er sexavhengig, ellers så kan du vente på at du blir litt eldre og håpe at det voldsomme sexbehovet gir seg. Det er altså ikke noe galt i å ha seg flere ganger om dagen, men det er heller ikke noe galt med dama di som synes 2 ganger er nok. At du skal forsøke å presse henne blir derimot helt galt. aiit. Hun er alltid søkk våt, så jeg tviler det tar fyr av friksjon der nede Seff er jeg sexavhengig. Hvem er ikke det? Nei, jeg vil ikke presse henne. Men jeg der er vanskelig for meg å være sammen med henne når jeg ikke får plugga ho. Det er det eneste jeg vil gjøre når jeg er sammen med henne.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Men jeg der er vanskelig for meg å være sammen med henne når jeg ikke får plugga ho. = Men det er vanskelig for meg å være sammen med henne når jeg ikke får plugga ho.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Det er vel ikke en seriøs tråd? Isåfall, skaff deg hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Det er noen jenter som har fitter som får gutta til å bli gale, og hun har THE GOOD SHIT. For å si det mildt.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Det er vel ikke en seriøs tråd? Isåfall, skaff deg hjelp! Hva er ikke seriøst med dette? hehe, er dere feite alle sammen med impotente kjærester?
Troilltøva Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 Hva er ikke seriøst med dette? hehe, er dere feite alle sammen med impotente kjærester? å herregud
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 å herregud Dere ber meg søke hjelp bare fordi jeg er kåt på dama. Jeg har flere kompiser som dunker fruen tre og noen fire ganger om dagen. Det er veldig godt mulig så lenge man er frisk og rask
Gjest Gjest_påtuppa_* Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Dere ber meg søke hjelp bare fordi jeg er kåt på dama. Jeg har flere kompiser som dunker fruen tre og noen fire ganger om dagen. Det er veldig godt mulig så lenge man er frisk og rask Selvfølgelig er det mulig. Men om du ikke syns to ganger er nok og vl "lure henne med" flere ganger på en dag blir det for dumt. jeg siterer Det er 5 minutter jeg ber av hennes tid Jeg er overasket over at hun gidder i det hele tatt å bli "dunka" 2 ggr i mnd.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #20 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er overasket over at hun gidder i det hele tatt å bli "dunka" 2 ggr i mnd. hahah, leie folk her inne på "fitte"guiden. Hun trygler meg om kuk, men kun to ganger om dagen :-\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå