Wonders Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Mulig jeg er merkelig satt sammen, men jeg ser ikke en oversikt hvor vi kan bli med å se på shows jeg. Virker som alt er rettet mot bransjen bare. De skriver på Norsk moteforum; " Oslo Fashion Fair er tilbake i Oslos motesentrum, og skal arrangere en unik, fremtidsrettet og salgsfremmende fagmesse i lokalene til RSA BIL på Skøyen. Denne gangen blir det intimt og eksklusivt – og kun rettet mot bransjen. Torsdag 18. februar arrangeres "Dansk aften" med dansk visning, spesialforestilling av Den norske Baletthøgskole og "Snapasbar". Det er visst for alle Her er Programmet Så vi får bare se Tine Solheim kl 20.00 torsdag da? Vi som ikke er i bransjen? Og evt festen på lørdag? Var på dette i fjor, og det var mye mer oversiktlig. Er alt på skøyen? Det opereres jo med 4 steder på kartet, Moteukas trendsenter, Norsk moteforum, Oslo Motesenter og Oslo Fashion Fair... Blir helt forvirret jeg. Karenlyst alle 9 a... Kan noen gi meg oversikt.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 vet ikke.. jeg pleier alltid å få invitasjoner i posten av forskjellige leverandører.
Wonders Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 du hakke fått noen nå til noe show, sant? Bare til å komme å se på stands,,,det vil jeg jo ikke se. Må til festen på emil og samuel lørdag da..blir ikke fullkomment uten runway først.
Gjest Gjest_daisy_dee_* Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 http://www.norwegianfashion.no/fashion-wee...20-februar-2010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå