Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å kutte ned på tiden jeg bruker på badet og antall produkter jeg bruker på huden min. Tenkte Decleors Cleansing Milk var et godt valg, men hvordan er denne til å fjerne øyenskygge og maskara?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men decleor cleansing water funker som bare det! :)

Skrevet

Jeg har lest flere steder her på forumet at man må jobbe en del for å fjerne sminken med cleansing water? Hadde det ikke vært for det så hadde den vært helt genial - siden man slipper toner etterpå :) Jeg pleier å bruke en del mascara, så trenger noe som funker ordentlig!

Skrevet

Med metoden jeg bruker, så funker den utrolig bra. Har produkt på bomullspad, legger den mot øyet med lett trykk i 10-15 sekunder kanskje, og da er det bare å dra paden i sirkelbevegelser en runde eller to, og så er øyesminken vekk :) Vet ikke hvordan den er å fjerne sminke i resten av ansiktet, rensen jeg bruker tar seg av det.

Skrevet

Jeg synes decleor cleansing milk fjerner øyesminke veldig bra! :)

Skrevet

Jeg synes Milken er mye bedre enn Water til å fjerne øyemakeup. Cleansing Water svir på meg. Jeg væter paden, "vrir" den opp og påfører litt Milk, fungerer som bare det :)

Skrevet
Jeg synes Milken er mye bedre enn Water til å fjerne øyemakeup. Cleansing Water svir på meg. Jeg væter paden, "vrir" den opp og påfører litt Milk, fungerer som bare det :)

Omvendt erfaring her...:) Cleansing water fungerer kjempeknall til å fjerne øyesminke, mens milken svir som et lite helvete. Og det gir seg ikke, hvis jeg f.eks bruker milken til å rense ansiktet om morgenen så kan det plutselig begynne å svi igjen 12 timer etterpå... Cleansing water derimot svir IKKE på meg.

Konklusjonen er vel kanskje at du bare må prøve selv...;)

Skrevet

Når jeg bruker Cleansing Milk til øyensminke, klarer jeg ikke å unngå å få den inn på øynene. Som resulterer i "blurrete" syn i lang tid etterpå. Hvordan unngår dere som bruker denne dette?

Skrevet
Når jeg bruker Cleansing Milk til øyensminke, klarer jeg ikke å unngå å få den inn på øynene. Som resulterer i "blurrete" syn i lang tid etterpå. Hvordan unngår dere som bruker denne dette?

Jeg legger produktet på den våte paden og bretter den dobbelt slik at overflødig vann klemmes ut og at milken blander seg med vannet inne i bomullen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...